Da er hjulet i gang igjen

 

 

Du vet når du føler deg bittelitt som en hamster i hjulet sitt?
Man bare løper og løper, og man MÅ det, fordi hvis ikke faller man på hodet fra toppen og ned..  Og i sånne hjul har man liksom ikke så mye man skulle sagt..

Av og til kan hverdagen føles sånn.. 
Fordi livet bare FYKER av gårde. Man må løpe med. Man får ikke HELT bestemme tempoet selv.. Det er slik det kjennes litt når jobben er i gang for fullt, hverdagen med stå opp tidlig og gå dit man skal…hver dag. Surre i vei på jobben fra mandag til fredag, uten så mye fritid å snakke om… 

Vel, når er hamster-hjulpet bittelitt i gang…Foreløpig er løpinga ganske rolig og kontrollert, og jeg smiler faktisk selv om jeg løper. DET ville du nok ikke trodd. Jeg med alt snakket mitt om dårlig løpestil osv… Men jeg har jo ikke begynt FYSISK løping ennå. Dette er mer snakk om “mental løping”…Og der smiler jeg fremdeles… 

Jeg skal også passe på at dette hjulet ikke setter opp farta så mye at jeg blir HELT HAMSTER i løpet av året…

 

 

Det gjelder å passe på seg selv!

 

 

7 kommentarer
    1. Veldig bra å tenke over dette og prøve p styre farta på hamsterhjulet i det minste.😅👍🏻
      Ha en fin augustkveld!☀️

    2. Så sant, så sant, vi må passe på oss selv! Vi får prøve å løpe sakte på jobb….. (det får ikke jeg til altså, men jeg øver meg)….! Klem <3

    3. Hverdagen er her igjen for de fleste. Så dermed må man hoppe på karusellen med jobb, søvn, rekke ditt og datt og til samme tid være snill, pen og seg sjæl. Hverdagen er tøff for mange men man må takle det i sitt eget tempo. Her har jeg funnet frem bærplukker for i morgen skal jeg til skogs og jakte blåbær. Det blir fort 2 time, kanskje mer eller ikke. Mat er dyrt så da må man tenke på at i skogen er det mye mat helt gratis. Jeg holder meg til blåbær så må andre ta seg av sopp og andre slags bær. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg