Nå er jeg skikkelig klar for å kjenne meg “grisebanka”…

 

Eh… Er jeg?

Joda… Jeg må si jeg ser fram til å føle meg skikkelig “grisebanka”… En LITT annen følelse av “dagen derpå” enn den du er vant til kanskje. Men likevel: DAGEN DERPÅ! Som om noen har stått å banket løs på deg en god gammeldags “teppebanker” på en real slåsskamp på en fest på “lokkale”..

Musklene vil skrike fra helt oppe i hodebunnen (har garantert noen muskler der også)…og til helt ned i lilletåa.. Buksen blir helt umulig å få på seg uten hjelp fra Hr Frodith. Joda, dette blir “stas”!

 

 

 

Det blir fantastisk å kjenne seg som en flodhest på avveier, de gangene jeg skal ta en tur på tredemølla, eller delta på gruppetime med veltrente 20-åringer… 

 

 

 

 

For ikke å snakke om time med PT. 
Jeg gleder meg til å se henne prøve å skjule latteren, i det jeg strever med å komme opp fra gulvet etter å ha prøvd på en halv armheving (eller senking blir det vel da…). Det skal bli fine tider. Det er jo fint å glede andre og sånn… 😀

 

 

 

 

Vel…nå er jeg i alle fall innmeldt!! 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Dette kommer til å gå så bra! 💪 Det blir nok tøffe dager, men det er det som gir resultater. 👍 Nå kommer du til å bli både sterk og enda sprekere enn du er.🙌

    2. Jeg synes det “sitatet” ditt er helt herlig. Det tåler definitivt repriser. Dette blir spennende. Snart ser det ikke bare “nesten ut som om du har muskler i arma”…😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg