Da er jeg klar til å gå usynlig og ulekker inn i en fargeløs og kald årstid!

 

Våknet i dag i 4-tida, som seg hør og bør på en lørdags morgen…
Det er bikkje-kaldt INNE i leiligheten, så da visste jeg jo hvordan det var på utsiden. I dag snødde det til og med… Så etter å ha fikset litt på ragget hos ny frisør, så var jeg klar for å gå til innkjøp av “sovepose” som varslet i går…

 

 

 

Ny genser, kjøpt tidligere i høst. Helt i vinterfargene. 

 

 

“Soveposen” var skikkelig deilig. Duna skaffet på “riktig” vis i følge lappene på kåpen. Og fikk 20 prosent avslag, som gjorde den ganske billig også, til dunkåpe å være. 

 

 

 

 

 

Så da er jeg altså klar til å gå usynlig og ulekker, lik en svart marshmellow, inn i en fargeløs og kald årstid. FRYSE skal jeg i alle fall ikke 😉 

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg