“Dagen derpå”? – Nei, langt i fra!

 

 

Enhver dag står på egne bein mener nå jeg.
Ny dag- nye muligheter.

Og spesielt 18. mai!

Mange sliter kanskje med litt “dagen derpå”- følelse 18. mai? Sliten etter 17. mai…festen er slutt. Enten man har fått i seg alkohol eller ikke. Sliten kan man bli uansett.

Men for MEG er dagen helt spesiell!
Og absolutt en dag på egne bein. Fine bein 🙂

 

Jeg har bursdag!!

 

 

57 år i dag, og kjempefornøyd med det.

 

 

Jeg er så takknemlig for livet mitt. At jeg ble født denne dagen for 57 år siden, og at jeg fremdeles er i det. Livet. 57 år etter… Med stor glede over hva jeg har i livet mitt,  og hvem jeg er.

 

 

 

 

Litt småpjusk på bursdagen i dag, men ser ut til å være en forkjølelse bare. Det overlever man fint.
Dagen skal brukes til å pakke koffert til Gøteborg-tur i morgen.

 

 

 

 

36 kommentarer

Siste innlegg