Dagen før dagen hos La Belle Flør!

 

I dag ville vi prøve noe nytt, Karidansen og jeg. 
Vel…nytt er det ikke da, men for oss to er det litt nytt. VI henger jo vanligvis på Cultivate. Men i dag dro vi på La Belle Flør Cafe. 

Jeg har vært der tidligere, med Mammaen til Lille Supermann. På sommeren. 
Nå var det tid for julebesøk, med Karidansen. 

Og det var jo så “julete” der atte!! Kjempekoselig! Og så er det hjemmekoselig i tillegg. Så føles som å være hjemme hos noen å feire jul 🙂

 

 

Se hvor fornøyd jeg blir når jeg får kaffe og kake 😀 

 

RAW. Kaken altså… Laget på fikener og sånt helt sikkert. Og nøtter og kakao. Godt smakte det i alle fall

 

 

Og Karidansen er kjempefornøyd når hun får stille seg opp med Salt og Pepper! He-he..
Legg merke til rotten-tottene i bakgrunnen. 
Det er litt “konkurranse” å spore…

 

 

Tok noen bilder ute i kulda også. 
Kjolen er en gammel “lørv” som jeg sjelden bruker. Det betyr at den altså ikke er spesielt “lørvete”. Ligget for det meste i skapet og “støvet ned”. Men er jo litt julete egentlig. Eller nyttårsaften-aktig. Bling og innpaknings-følelse 😀 

 


 

Jeg har kosa meg SÅNN i dag!!

 

 

14 kommentarer
    1. Så koselig, Ha en herlig julefeiring hos søsters og nyt gavene. Gleder meg og til gavene😃 God jul fine du❤️

    2. Der så det fint ut, intimt og koselig. Sikkert god mat til mange sultne sjeler. Var sist i OSLO 17.12 og tok en kaffe på Pascal hvor jeg likte meg godt. Er i bedre form nå men hoster og nyer litt enda så hostesaft er en bra ting. Fine bilder og det er alltid kult med slike pyntegreier på veggene. Farger og mønster har jeg sans for på f.eks krus. God jul. Ha en fin kveld.

      1. Fortsatt god bedring og kos deg hos bror. Pascal er fint. Og der jeg var i går er det god mat også ja. Lunsjen er skikkelig god der. Paier etc 🙂

      1. Det var veldig koselig 🙂 Jeg koser meg SÅNN bare jeg kan gjøre sånne små hverdagslige ting som kafe-besøk. Og den kafeen er så fin også. Kos å møte Karidansen og i det hele tatt, en super da <3

    3. Hørtes og så ut som den perfekte dagen! Jeg har kost meg hjemme med mitt. Nå skal jeg pynte juletreet snart og da blir det jul da. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg