Dagens antrekk- en favoritt

Ja, for dette var jo ikke bare dagens antrekk…Men mandagens også.. Og jeg er så “hippie” av meg at jeg ikke vasker klærne etter EN dags bruk, men henger opp og lufter. For jeg er nemlig ganske ren på kroppen når jeg tar på meg klærne, og svetter uhyre lite 😀

Så her får klærne kjørt seg skal jeg love deg, når JEG får kloa i dem 😀 Og miljøvennlig er jeg til tusen, for det sier både Stella Mc Cartney OG Jenny Skavlan. Heia lufting av klær!!

 

Så her er da dagens antrekk: Kjøpt i butikken ved SIDEN av Nikita i Kragerø. Merket heter Missi. 

 

 

 

 

 

 

 

I morgen er det frisørdag! Spennende. ALT kan skje 😀
Pøh! Men godt skal det bli! 

 

 

Har du noen favoritt-klær du “bor” i? 

 

 

#antrekk #vasking #lufting #klær 

 

 

17 kommentarer
    1. Fiiin!

      Jeg føyer meg også inn i rekken blandt de som ikke har behov for å vaske annet enn undertøy etter kun en dags bruk. Slikt som f.eks olabukser, holder jo glatt i flere dager dersom de ikke er skitnet til! Om en føler på dette å bli sett i samme plagg dager på rad, er det jo ikke værre enn at en f.eks kan bruke ei bukse i 1-2 dgr før en legger den til side, for da å bruke en annen den/de påfølgende dag(er), og deretter la den første gå en runde igjen, osv.

    2. Den der dressen (jumpsuit ?) din er kjempefin på deg! Jeg prøver også å lufte klær, men det hender de bare holder en dag…. spesielt gensere. Men små barn på jobb så er det lett at små fingre “tørker” seg på meg sånn at jeg kan komme hjem med alt fra prim, kaviar og snørr på genseren. Og det er ikke fristende å ta på dagen etter. Men stort sett går det greit å bruke en genser to dager 🙂 Tror nok vi vasker alt for mye og med for mye såpe/vaskepulver 🙂

      1. Snørr og gørr må vekk 😀 så den skjønner jeg. Får ikke så mye av det jeg. Og bruker bare klærne på jobb, bruker annet hjemme 🙂

    3. Veldig fin, satt som et skudd.
      Jeg vasker sjelden jobbeklær. Lufter og inn i skapet. Skifter når jeg kommer hjem. Her i huset er det meget lite vask. Håndklær bruker jeg mange dager. Vasker singlet og truser og klutene etter rengjøringen på helga. Vi vasker alt for mye. Skremmende. Det er ikke skittent. Og jeg svetter ikke. Men mamma flekker seg til, men det er noe annet. Så der blir det litt vask. Jeg var med min svigerinne og niese til Spania i fjor. I ferieleiligheten. Min svigerinne vasket 2-3 maskiner hver dag. At det er mulig sier jeg.

      1. Blir ting flekkete er det noe annet, men det gjelder ikke meg. Så jeg bruker flere dager. Lukter greit 🙂 Jobben er jo bare halv dag og jeg bruker annet hjemme 🙂

    4. Så fint antrekk!!… igjen 😁
      Her blir heller ikke klær vasket etter en dags bruk. Helt unødvendig og slite ut både klær og maskin på det. Undertøy er selvsagt noe annet da😉

    5. Jeg pleier heller ikke å vasker heller ikke klær etter en gang for tida. Hvis man hopper i klærne nydusjen og ikke gjør noe som gjør at man blir skitten og svett så er klærne så å si rene til å ha en dag til. (Med unntak av enkelt tøy, undertøy, tekstiler). Diskuterte dette med en nylig faktisk. Det er mange som vasker klær for mye, så bra du ikke gjør det. Kjempefint antrekk!:-)

    6. Jeg har sagt det før, men sier det igjen- denne er kjempeflott! <3

      Jeg bruker som regel klærne to dager på jobb, men skifter når jeg kommer hjem, siden jeg har hunder og katter og da holder ikke klærne seg så reine, selv om jeg alltid dusjer på morgenen, hver eneste dag 😉 Så, jeg er nok ikke like miljøvennlig der, men litt i alle fall 😀 he he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg