Danseløve med flamenco-føtter…

 

Fikk du noe i halsen?
Jeg synes så tydelig jeg hørte du satte noe i halsen… Noen kvalte hark og host.. 

Tror du ikke jeg kan danse flamenco? Tror du ikke jeg kan DANSE?

Hehe…Det har du egentlig HELT rett i…
MEN..jeg kan da i det minste gi et visuelt inntrykk av at jeg KAN! 😉

 

 

Starte litt dramatisk, med hevet hode…

 

 

Sakte men intenst heve hendene over hodet, mens blikket senkes dramatisk mot bakken..

 

 

 

Riste energisk på skjørtet….

 

 

 

Sette blikket på ekte flamenco vis i den som overværer det hele, for liksom å forsikre seg om at de følger med i den flammende dansen…

 

 

 

Snu hodet…på ny blikket avvisende, lukket, intenst – vendt mot NOE der nede….

 

 

Inntil jeg får litt NOK av all dramatikken, og tar meg en skikkelig svingom 😀 Jeg er så VISST en danseløve ;-D

 

 

#dans #flamenco #tøys

8 kommentarer

Siste innlegg