“Danser med skygger” (en liten utfordring)

 

Å leke med skygger er nesten som en liten dans. Man hopper og spretter rundt, to i sammen, selv om man bare er en. Litt hit og dit, armer opp, bein til siden. Bøy i ryggen, hodet på skakke, rumpa ut… Og så fotografere. Finne steder å klatre på, kostymer som lager skygge, ting som kan lage en fantasi-verden på bildet. Jeg elsker det. 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har ikke så mye overskudd at jeg orker å sette i gang noen STORE greier, men jeg synes det er moro å dra i gang LITT om jeg klarer. Så dette blir en EN-dags-utfordring for i morgen: 

-Ta et bilde av en litt morsom skygge og legg på egen blogg. Si fra når du har gjort det, så får du se hva som skjer…. Har du ikke sol, bruk en arkiv-skygge 🙂

 


Blir du med i morgen? 

 

 

 

#foto #skygger #lek #utfordring

 

16 kommentarer

Siste innlegg