De vågale i “hemmelig- utfordringen” er i gang!!

 

 

 

Husker du “hemmelig-utfordringen”? Jeg undersøkte for noen dager siden om noen ville delta på en utfordring uten at de visste hva den gikk ut på. Les HER!
Så sendte jeg av gårde litt forskjellige saker, til de som hadde sagt ja. Tror det ble 13-14 forskjellige bloggere som sa ja. Har sendt konvolutter i dagevis i alle fall, men forskjellige saker. Og i dag har folk begynt å legge ut innlegg. Herlige greier!! Moro! 😀

 

 

Les disse to som har satt i gang i dag: 

Kjerringtanker

Kjeftsmellas

 

10 kommentarer
    1. Nå vet jeg jo ikke når min ble sendt, men min tillit til postvesenet her er nærmest ikke-eksisterende (grunnet slikt som at Bunny’s reise skulle vise seg å ta 13 dager fra Roger sendte ham av gårde fra Drammen til han var fremme i postkassen min i Askim), så jeg tenkte jeg får holde deg oppdatert..

    2. Dette har gått meg hus forbi :). Men blir fryktelig spennende å se resultatene. Dette var en morsom utfordring, absolutt 🙂 :).

    3. aha så det er ikke bare ballonger,håper min kommer denne uken ,det er sommer og da har vi postlevering bare 2 dager i uken ,og siden det ikke kom på tirsdag håper jeg det kommer ved neste levering ,er ikke sikker på om det er i morgen eller fredag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg