Dedicat holdt tale i “Galleri Frodith”

 

Det er en som aldri svikter når det gjelder! Dedicat. !
Jeg og Dedicat har fulgt hverandre i mange år på bloggene. Sikkert 7-8 år, minst.  Dedicat har vært med på omtrent ALT av utfordringer jeg har lagt ut: Diktutfordring, catwalk-utfordring, fotoutfordring, Peter Pan- utfordring, ballongutfordring osv. 

Og de gangene han IKKE har vært med på utfordringene, så gjør han ofte som han har gjort nå, med et lite dikt. Det setter en liten ekstra piff på det hele. Det ble skrevet i kommentarfeltet mitt, men synes det fortjente en liten ekstra “visning”, det er jo en liten reklame for “Galleri Frodith”

 

Her sitter Dedicat i foajeen i “Galleri Frodith” og holder “tale”:  

 

Knakker og banker og presser meg inn.
Paparazzier skuler med tårer på kinn.
Celebert og herlig, jeg føler meg æret.
Tenk å få oppleve stunder som dette.
Like stor stas som Galleri Lafayette.
Takk kjære Frodith, for dette besværet.
Du drar oss med på kunstens galeier.
Tryller frem action på bloggernes veier.
Kunsten var ekte fra topp og til bunn.
Beundringen gjør meg helt målløs og stum.

Tekst: Dedicat

 

 

Tusen takk Dedicat!!

 

 

 

#dikt #dedicat

 

14 kommentarer

Siste innlegg