Der kattene får gå i fred…uten å lide drukningsdøden…

I dag regner det… Masse!
Det siler ned. Ikke stor kraftige dråper som spretter i vannpyttene, men mange, mange bittesmå dråper, som minner mer om sukker på størrelsen.

Man blir ENDA våtere av sånt regn.

 

Det legger seg ikke utpå klærne, men rett og slett sniker seg inn i hver ledig sted i klærne du har på, og videre inn i hver pore i huden.

Man blir SØKK -våt, som en katt, druknet katt ja…

 

 

I hjernen min regner det sjelden.
Der er det ofte solskinn. 

Og i alle fall oppholdsvær, og ganske så lyst. 

 

 

 

Der får kattene gå i fred.. uten å lide drukningsdøden..

 

 

Jeg takker “en eller annen” daglig for at jeg har det sånn. 
Det har ikke alltid vært sånn. I 20-årene var jeg gjennom noen “kraftige regnskyll” jeg også…Og var til tider både tårevåt tilnærmet en druknet katt..

Men etter det… Nei… Ikke mye regn og torden. Hjernen jobber seg gjennom det som kommer av “uvær” ganske greit. Og som sagt, jeg er skikkelig glad for det. Det er ikke lett med så mye gråvær, torden og krafige regnbyger, på innsiden av skallen..

 


 

 

 

#hjernen

10 kommentarer
    1. Jeg la merke til dette innlegget tidligere, men ville ikke lese det, syntes tittelen var skummel – igjen kule bilder, og her også likte jeg det nederste best ❤️🧡💛💚💙💜

    2. Akkurat nå nyter jeg regnet, i visshet om at det trengtes. Innvendig regn og gråvær kan oppleves som temmelig slitsomt, men det er mye læring i å ha opplevd noen sånne perioder også. 🙂

    3. Godt å høre at du føler det slik. Samme her. Regn i ny og ned er bra for alt luv på jorden.
      Innvendig kan det gjerne være solskinn hele tiden.

    4. Tror jeg har det litt på samme måten. 🤗 Nå har set blitt vel mye regn her. Men hva gjør man med det,,? Det går bra,, nærmer seg sørover tur. 🤗

    5. Jeg er helt enig med deg jeg også. Det jeg synes er koselig er å ligge i telt når det regner. Ikke noe er som å kose seg i soveposen i teltet med en god bok samt å høre at det regner på telttaket 😊

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    6. Enig <3 Livet er for kort for masse regn (men varmt regn elsker jeg, bare synd det nesten alltid er lyn og torden når det regnet kommer og da får jeg ikke dansa ute i søledammer) Tror det med humøret kan bedre seg veldig med litt sjokolade og DET liker jo både du og jeg 😀 Ha en super dag søs <3 klæmmeflat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg