Det er i alle fall ikke MIN skyld!!

Jeg er helt uskyldig i det meste som har skjedd i dag!!
Her snakker vi pengebruk, shopping, spising… 
Det er ikke MIN skyld!!

Alle som kjenner meg vet at jeg er jo ikke spesielt glad i å shoppe… (*kniser hemningsløst)
Og ikke er jeg kjent for å være så glad i søtsaker og kaker og sånt heller!

 

Nei, at jeg har både kjøpt kremer, skjørt og brukt masse penger på frisør må det vel sies at jeg omtrent ble truet til… av NOEN…

Og hvis du kjenner Kjersti bittelitt også så vet du jo at hun er Miss Nam-nam, Kakekrigen-deltaker og en “hund” etter nye smaker og steder å spise. Jeg er jo omtrent helt viljeløs når hun kommer hit. Hun forlanger nærmest at jeg deltar i all denne kakespisingen og shoppingen. 

Så etter frisørtime i dag tidlig med farging av hår, bryn og en aldri så liten hårklipp, gikk turen rett på kafe og lunsjen ble banankrem-kake.

 

 

Noen Fretex-butikker senere tok vi middag på Mamma Pizza. Fantastisk god pizza!
Kjersti som er slank som en lilje er et realt “matvrak” egentlig. Jeg mener: Veldig glad i mat! For ikke var det nok med pizzaen hun selv hadde bestilt, men hun var rimelig klar for MIN også som du kanskje kan se 😀

 

 

Men den fikk hun IKKE!! Jeg gumlet innpå som om jeg aldri hadde fått mat før…

 

 

Etter litt mer shopping, tok vi desserten på Starbucks.. 
En fin avslutning på en herlig dag. Vi fikk feiret 50-årsdagen til Kjersti for 3 gang…Altså 3. året på rad… 😉

 

 

I morgen står trening (for meg) og Nasjonalmuseet på programmet.
Og tar jeg ikke feil er det sikkert NOEN som truer meg til et kafe-besøk eller to også…

 

Vi snakket i dag om at vi har “10 års-jubileum” for vårt første treff, som bloggvenner. Det skal feires til sommeren. ÅÅåå for en sommer det skal bli 😀

 

 

20 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en herlig dag, – klart hun vil utforske det som finnes av livets goder i Oslo.❤️ Jeg må alltid innom bruktbutikker, og asiabutikker på Grønland når jeg er der. Cultivate og Nasjonalmuseet må besøkes neste gang! 👍 Kos dere videre idag! 🥰

    2. Haha, ja den skylden tar jeg på meg, for jeg er ganske storforlangende når jeg kommer til Oslo, skikkelig sugen på shopping og mat! Og heldigvis er du ikke vond og be 🙂 Gleder meg til litt påfyll av kultur i morgen. Men…..NOEN butikker er vel åpen i morgen og?? Har de butikk på museet?? Mat?? 😀 😀

      1. De har BÅDE butikk… mest kunst-greier da… OG mat, ok kafe 🙂 Hvis ikke har vi jo Cultivate på Aker Brygge, mye godt der også 🙂 Takk for sen strålende dag <3

    3. Det er viktig og feire grundig når man først skal feire og spise deretter. Mye mat gir lettere lommebok men tyngre kropp. Men det er rart med det. Spis, feire og nyt livet. Det kan brått bli slutt. For min del har det vært en rar uke. Min far døde torsdag kveld etter 1,5 uke på sykehus, ville blitt 95 år i morgen. Vi har taklet det bra alle sammen. Slik er livet og klart det er rart og blir et savn. Men alle veit at før eller seinere måtte det skje. – Ha det godt, var det siste min far sa til meg dagen før han døde. Men nå må man se fremover, ta vare på bilder og minner og leve . Sorg kan neppe forebygges, den er der alltid. Fine bilder fra en fin kafe med mye god mat og godt selskap. Ha en fin kveld.

      1. Så trist å høre om faren din. Jeg tenker på mamma hver dag fremdeles. Men på en god måte. Over 3 år siden hun døde nå. Det er gode minner med henne 🙂 Man blir i alle fall klar over at man bør leve mens man gjør det 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    4. Det er så deilig når man kan sitte sånn helt ansvarsfri 😂, med en super dag i minneboksen ! Godt jobba, hi-hi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg