Det er i alle fall ikke MIN skyld!!

 

Nå har jeg lagt på meg et par-tre kilo igjen…og det er HELT klart Coronaens skyld. Det er akkurat som snop og mat sniker seg inn dørene her når smittetallene er ekstra høye her i byen og byen er nedstengt.

 

 

Jeg får ikke trent noe særlig i disse tider. Ikke det at jeg har for vane å trene så voldsomt mye ellers heller, men jeg går da i det minste litt tur innimellom. At jeg ikke får trent eller gått tur nå om dagen er helt klart den venstre håndens skyld!!! Det er på grunn av at jeg fikk skadet den så voldsomt i helgen. Den er jo SÅÅÅ vond!! Tuller ikke en gang.. Kan vel ikke gå tur med en så vond hånd! Eller kan man….?

 

I tillegg er det jo så mange folk ute i gatene og trasker. Det er jo helt umulig å få både luft, trim og vektnedgang med SÅ mye folk overalt. De PRESSER seg fram her og der, har kan jo ikke oppføre seg! De går flere sammen, og de går i MINE gater. De PUSTER og tar på ting, og hvem vet kanskje de ikke bruker håndsprit en gang! Ikke rart at tingenes tilstand er som de er! At vekten går opp og kondisen ned, og at jeg blir blek, lut og sær er i alle fall ikke MIN SKYLD!!! 😉

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Greit å ha noe å skylde på..hehe.. Noen kilo kommer og går her også.. men så lenge man er litt “flink”innimellom holder det seg sånn innafor det “normale”… Supre tegninger.. og god bedring med hånda… Påskeklem <3

    2. Oj oj oj, og NÅ begynner jo påsken og. Da skal du jo spise enda mer, og kose deg enda verre 😀 😀 Og det fortjener du jo, når du har så vond hånd. Men enig med de andre, er den så vond fremdeles så dra på legevaken. Selv om det kanskje er det siste stedet du vil være i disse tider…. Meeeeen…jeg tror det blir et spennende blogg-innlegg utav det 🙂 klem

    3. Helt klart at koronaen har skylda. Men du, den hånda di???? Blir du ikke bedre, så må du ta et røntgen. Tenk om du har brukket et lite ben???? God bedring vennen. Alt blir garantert bedre med varme og solskinn. Klem fra meg. 🙂

    4. 🙂 hehehehe ja også er det jo lagt opp til at man skal kose seg ENDA MER enn man ellers gjør også da….
      Men har du tatt røntgen av hånda di?? Kanskje du skulle dratt innom Legevakta og fått tatt rtg?? Bare for å vite at alt er ok 🙂

      klem

    5. Hehe, samme her og jeg kan ikke bruke dine unnskyldninger engang. 😇😅 Litt lettere å komme seg ut i skogen nå framover, og snart er det både stolpejakt og turorientering. 🚶🤸🚴 Fortsatt god påske! 🐣🐥🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg