Det henger sammen med det røde håret..

 

Nå er det ikke sånn at jeg er FØDT med dette røde håret…det vet du vel? Men jeg har jo i alle fall valgt å ha det…Det er liksom MEG, enn så lenge.. Og med “rødt” hår så velger man bare ikke røde klær. I alle fall ikke jeg! Så når fargeutfordringen sier RØD, så får jeg et problem… 

Så..hvor dum går det an å bli da?? Det er jo JEG som har laget denne farge-utfordringen! Kunne jeg ikke bare hoppet over fargen rød liksom?? Tydeligvis ikke!

 

 

Vel…..i dag som i går:  Du er kommet rett inn på:

 

Frodiths Fargerike Catwalk

 

 

Trykk på linken så finner du ut hva som skjer, hvis du ennå ikke har skjønt hva dette handler om…

 

 

Hvilken farge er det så på catwalken i dag?

 

 

 

Her er RØD. Read head or not!

 

Dag 6: Rød

Lurte på om brillene og skoene måtte dekke den røde dagen…

 

 

 

Men neida.. Snek meg inn i et prøverom med en bringebærrød topp. 😏

 

Sånn… Da var rød gjennomført!

 

 

 

 

 

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg