“Det ser NESTEN ut som du har muskler i lårene…”

Å være sammen med Karidansen er alltid gøy. <3 I dag hadde vi et snev av “Corona” begge to, så vi hadde ganske likt utgangspunkt for dagen.  Det er vel kanskje 14 dager siden sist jeg trodde det kanskje “klødde” bittelitt i halsen, eller at jeg var litt “fuktig” rundt nesa. Ikke det at jeg verken hoster eller snyter…Men altså… Jeg sa et SNEV….

 

 

Vi tok lunsjen innadørs, tør ikke sitte ute å bli kalde og forkjøla. Vi hadde god fart oppover bakkene fra løkka, selv om vi hadde lovt hverandre å gå rolig. Jeg ble i alle fall varm JEG..(turen er ca 7-8 km tur-retur) 
Bygg-lunsj og c-vitamin-smoothie, så var vi klare igjen. Gikk hele veien opp til Frysja. 

 

 

Masse fine blomster ute fremdeles <3

 

 

 

 

Karidansen er raus med komplimenter… Jeg får ofte høre at jeg “ikke ser verst gæli” ut, i den og den posituren. 

 

 

Og i dag fikk jeg høre at det så ut som jeg NESTEN hadde muskuløse lår… eller noe i den duren. Ja, jeg HAR ikke muskler der, så hun er faktisk rimelig raus når hun gir meg det komplimentet. 

 

 

Litt klatring i trær gir altså nesten muskler i lårene på et øyeblikk. 

 

Ikke dårlig innsats av oss, som altså våknet med et snev av Corona begge to 😉

 

 

 

#trening #tur #snufs #vennskap

 

16 kommentarer

Siste innlegg