Duck-lips eller?? Eller bare litt furten…?

 

 

 

Dette er ABSOLUTT IKKE et forsøk på å lage “duck-lips”. Jeg verken HAR sånne lepper, eller vil prøve å LATE SOM jeg har… Helt greit med mine egne for å si det sånn. Neida… Dette er mer en stor “hengeleppe”, “gjeip”, “sutretryne” eller noe i den duren.

Hvorfor det?

 

Fordi jeg måtte avlyse alt av planer, både i dag og i morgen, fordi stemmen er borte og jeg har vondt i både den, halsen og hodet. Altså ikke noe særlig å treffe på for folk som ikke kan tegnsrpåk, eller har lyst å sitte med en stum østers som selskap. I dag hadde jeg ikke orket uansett. Klarte å “holde ut” noen timer på jobben, for å få gjennomført det jeg hadde gjort avtaler med andre om, på tegnspråk. Så var det rett hjem til bamse-klærne…

Og her sitter jeg…Isen er spist…Og det ligger både sjokolade, masse drikke og baguette klart til å inntas utover kvelden. Under pleddet. Inntas sammen med hostesaft og slimløsende og alskens hals-remedier..

 

 

 

Men jeg er SUR…Skikkelig furten, lei meg, trist, survete… For jeg skulle jo treffe Karidansen i dag! Og Lady August i morgen. Men det GÅR ikke!!!  Dritt-helg!!

 

 

#syk #stemmeløs #sur

8 kommentarer
    1. Æsj så dumt å bli dårlig, men det er ikke mye å gjøre med det enn å ta vare på deg selv. Masse god bedring ;o)) Har ikke sånne ducklepper jeg heller, og hvis jeg forsøker å se sånn ut ser jeg bare komisk ut, hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg