En dag som varmet, tross den sure vinden…

 

 

Jeg har vært sammen med Mammaen til Lille Supermann i dag. Superkoselig som alltid. Hun er en venn jeg har hatt lenge, i alle fall i 20 år. Og hvem vet, kanskje vi har vært venner i et annet liv også. Det kjennes sånn ut. Som om vi alltid har kjent hverandre.

Det er alltid godt å være sammen med Mammaen til Lille Supermann. Avslappende, enkelt og bare godt. I tillegg får jeg alltid en godfølelse etter en dag med henne. En boost. Som sitter i kroppen en stund etterpå. Vi er like på mange måter, ikke på alt, men på en del. Vi har mange av de samme verdiene i ryggraden, og har nok vokst opp ganske likt.

Vi koste oss i flere timer på Ekeberg i dag. Matpakke, de veldig gode samtalene, sol i ansiktet, vann, brus, gjærbakst, og en overraskelse-pakke fikk jeg til og med også.  Jeg føler meg varm på innsiden etter denne dagen. <3

Egentlig føler jeg meg ganske varm i ansiktet også 😀 Sola stekte, selv om det blåste surt. Og jeg har blitt solbrent faktisk. Nå er det påske!!

 

 

 

#vennskap

 

6 kommentarer
    1. Det var en fin tur for dere. Det er slik det skal være i påska. Var selv først på en sykkeltur og nå i ettermiddag en liten skogstur til Blektjern. Mye folk som koste seg i sola. Litt snø var det igjen men det hører med. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg