En fargerik ettermiddag, og shopping?

 

Siste dag i Tønsberg, tilbake til Oslo igjen i morgen.

Her kommer litt mer bilder fra en fargerik ettermiddag.

 

 

 

 

 

Mye blå himmel og gul som som badet byen i dag. Både pent og veldig deilig.. Tønsberg er en fin by.

 

 

Flere fargerike vegger, se de andre HER

 

Et fantastisk skue, jeg elsker solsikker. Tenk å bo her da 🙂

 

 

Og så inn på Villa Flamingo. En butikk som er en liten opplevelse i seg selv!

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg blir glad bare av å VÆRE inne i sånne butikker 😀

 

 

Jeg prøvde denne kjolen.

 

Tror du jeg kjøpte den? 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Er mange fine kjoler man kan se om sommeren. Tønsberg er en fin by var der en dag i ferien. Mine 3 søsken og en nevø er født i byen. Tok en pasta på brygga da jeg var der, der er det mye folk, flotte båter og masse liv. Ha en fin dag.

      1. Jeg gjorde ikke det 😀 Jeg har solgt en del, til genbruksbutikk, og kunne godt kjøpt noe nytt nå. Men den satt ikke SÅ fint på til meg. Den gikk rett ned, og jeg liker nok at det er litt fasong :-)Men takk skal du ha 🙂

      1. Jeg kunne godt kjøpt noe nytt, for har solgt en del, og mangler litt 🙂 Men jeg kjøpte ikke denne. Var litt for uformelig i min smak 🙂

    2. Kan ikke tenke meg noen som ville passe bedre i denne butikken enn du- og jeg tror du kjøpte kjolen. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg