En sang som får meg til å gråte

 

 

Jeg er ikke kjent for å gråte så lett…Ikke gråter jeg når jeg er lei meg..eller jeg er vel ikke så mye lei meg kanskje..Men heller ikke gråter jeg så mye fordi jeg er RØRT. 

Når andre gråter av filmer og sanger så sitter jeg liksom litt og skjønner ikke helt “greia”. Jeg kan skjønne at man blir rørt, men at det skal komme tårer ut… Når noen forteller meg noe jeg skal bli rørt over, eller holder tale til meg og skryter..Jeg blir rørt, ja absolutt, men bare på en måte som gjør meg glad. Så da smiler jeg da. Fra øre til øre. Jeg bare ER sånn… Muligens litt “rar”, men det er nå meg. Så derfor ble denne dagen av utfordringen ikke så lett…

Men altså når det gjelder sanger….så har jeg vært tett opp til å gråte litt av denne under her innimellom. Fordi denne damen treffer noen strenger i meg. Det er denne sangen med Katie Melua

 

 

 

 

 

 

Her er challengen jeg følger, sånn i tilfelle du skulle få lyst å prøve deg på den. Stjælt hos fullstendigkaos.blogg.no.

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

#sang #musikk #challenge

8 kommentarer
    1. Det er flere sanger som er vemodige, alt etter hva man har av minner. Jeg synes “Den fyrste song eg høyra fekk, var mor sin song ved vogga” er så rørende.

    2. Den er fin den da. Jeg begynner å gråte av den om hun damen som dekker på til bursdagsselskap, men så er det aldri noen som har tid til å komme. DEN er trist den! Huff, nei den må jeg ikke tenke på en gang. KLem<3

      1. Ja, den har mamma “tulle-sunget” om vi ikke har hatt tid.. Jeg har aldri hørt den på EKTE, bare hun som har sunget deler av den for oss 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg