En takknemlig “sommerfugl-Frodith”

 

Jeg liker å leke. 
Jeg liker å være glad.
Jeg er en heldig sjel, som er født med et lett hode og evnen til å glede meg over små ting. Av og til føler jeg meg som en liten sommerfugl…

 

 

Jeg er veldig takknemlig for at jeg har det sånn:
For at jeg har vokst opp i en god familie. For at jeg har hatt gode venner. At jeg har sluppet de store, triste tingene her i livet. Jeg har hatt MITT jeg også, men i sammenlikning med andre er det ingenting. Jeg føler meg heldig, og jeg føler meg takknemlig. Bare litt usikker på hvem jeg skal takke…

 

Vel, det at jeg er enkel å glede, gjør at jeg setter i gang små ting her på bloggen. For å kose meg. Jeg håper i en del sammenhenger at det kan glede andre også. At små konkurranser, utfordringer eller andre småsprell kan gi en liten “piff” i hverdagen til noen andre også.

Det siste jeg har satt i gang er en liten utfordring

Er du med i utfordringen min: “Høst-lek med Frodith“? Ikke?

Det er i alle fall disse folka under her…
Og hva er “Høstlek med Frodith”? Det er min nyeste lille utfordring. Hvis du trykker på bildet under her, så kommer du til utfordringen, hvor det er nærmere beskrevet hva du må gjøre hvis du vil være med. Og det vil du vel  🙂

 

Trykk på bildet

 

Og her er de som er med i utfordringen så langt.  2 nye i dag også!!!:

Happy.blogg.no

kariengesvik.blogg.no

mettejosteinsdatter.blogg.no

gryende.blogg.no

utifriluft.blogg.no

kjerringtanker.blogg.no

Solliv.blogg.no

Friluftsheidi.blogg.no

pensjonistgunna.blogg.no

Heidis verden.blogg.no

natheless.blogg.no

dixierose.blogg.no

Dedicat.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no

bunny.blogg.no

 

 

 

I dag har jeg lagt ut noe om HUSKER. Trykk på linken så finner du det 🙂

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg