Lyden av forstummede barnestemmer

 

 

Ensom hang den der…

Stille…Tvunget til ro…. Ikke et pust…Ikke en bevegelse… Ikke en lyd…

Lyden av forstummede barnestemmer var intens…

Vibrasjonen fra manglende barnesteg likeså…

Usynlige spor i sanden gjorde ensomheten enda verre…

Ingenting er så ensomt som en huske…alene.

 

Slike assosiasjoner kan jeg få av en HUSKE. En huske kan være veldig alene. Ose av ensomhet. Men en huske er også latter, lek og moro. Kiling i magen, og knytting av vennskapsbånd. 

 

 

 

 

Hva er det jeg holder på med?
Husker du?
Jo dette er dagens bidrag til utfordringen jeg har på gang. I dag er temaet husker. Og jeg har mange assosiasjoner til husker i dag, slik som jeg hadde til trapper i forgårs og broer i  går. 

Hvis du vil være med på utfordringen så kan du trykke på linken “Høstlek med Frodith“, så ser du hva du må gjøre

 

13 kommentarer

Siste innlegg