En “vitamin-boks” rett i fleisen!

Ja, i dag fikk jeg rett og slett en “vitamin-boks” rett i fleisen. 
Var skikkelig godt kledd da jeg gikk ut, for regnet med å være ute det meste av tiden.
Strikkejakken etter pappa skapte god stemning inni meg. 
Det er et flott plagg, men har ligget glemt bort i en skuff. Husket den i dag. Skikkelig ull og skikkelig godt strikket, hvis du skjønner hva jeg mener..

 

 

Skjerf, lue og votter. 
Ullstillongs og fleecebukse.

 

 

Nådde toppen av Ekeberg like utkjørt som jeg pleier, men rakk å hente meg inn før Åshild kom 😀

 

 

Fint hestefølge fra Ekeberg som skulle ut på tur 🙂 Idyllisk

 

 

Drakk kakao INNE på Ekeberg. Det er en liten kafe der oppe. Tror det var første dag etter jul de hadde åpent, Fremdeles julepynt over alt 😀

 

En som trimmet ponnien også.
Ganske morsomt å tenke på at dette er bare noen høydemeter fra Oslo sentrum. En oppstigning på 15 minutters tid. Oslo har både natur og det mer urbane, jeg liker begge deler 🙂

 

 

Vi spiste nisten vår ute. Kakaoen inne, og nisten ute. Mat smaker best ute 🙂

 

 

 

Fantastisk deilig dag med søsters! 
Jeg har fått masse vitaminer av alle slag i dag. De som hindrer sykdom, og de som får fart på smilet 🙂
Tror til og med jeg har fått litt farge i dag 😉

 

 

Utrolig hva sola kan gjøre med en!

 

 

Har du hatt en fin dag?

 

 

 

 

#byliv #tur #energi

7 kommentarer
    1. Fantastiske bilder fra en fin dag for dere. Mest vært inne i dag, blir ikke noen skiturer på en stund for meg. Men jeg kan jo ta små skogsturer men alt med måte. Ting var bedre før men man må bare skape det beste ut av det. Ha en fin kveld.

    2. Å, så herlig med en sånn dag som leverer på alle områder!
      Vet akkurat hva du mener med sånne gamle strikkegensere, elsker sånn skikkelig strikk, og gjerne pappa sin😍

    3. Så flott og god ulljakke, med gode minner! <3 Nydelig natur og koselig med hester. Rart å tenke på at det nesten ser ut som dere er ute på landet, men så er det ikke langt til asfalt og bygater. Deilig med kakao og niste ute i det fri, og kulda gjør ikke så mye når man kler godt på seg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg