Engasjement- lidenskapens lillesøster

 

Er du engasjert?

Er du sånn at du innimellom blir skikkelig gira? Gir liksom alt helt innenfra og ut, og liksom kjenner du får med deg folk i samme slengen? Kjenner at man suges inn i en felles stemning og “finner hverandre” på et vis?

Sånn er jeg. Jeg kan forklare det med tegningene slik jeg gjorde i “lykkechallengen” til en blogger i 2016:

 

 

 

 

For akkurat sånn er det nemlig..
Jeg har jo fortalt at jeg innimellom kan føle meg nesten litt “rar”. Jeg gråter nesten aldri, men har heller ikke de helt DIGRE toppene. Jeg er harmonisk og blid uten å kjøre “berg-og-dalbane”. 

Men altså: Jeg tar av LITT på engasjement! 😉

 

Har ganske engasjerende og morsomme dager for tida!

 

 

#engasjement #glede 

 

8 kommentarer
    1. Jeg har masse engasjement, og kan få med meg folk, men trives i det daglige med å være på det jevne, balansert, sparer til jeg ikke klarer å la være 😃😂

    2. Jeg er følelsesmenneske jeg, og har høye topper og lave bunder til tider, men er heldigvis ganske så harmonisk på det jevne 🙂

    3. Jeg er veldig opp og ned jeg. Eller, det har stabilisert seg litt i det siste faktisk. Er veldig lenge siden jeg har grått for å si det sånn. Ikke har det vært verken store nedturer eller oppturer i det siste. Egentlig likte jeg bedre det, tror jeg. Enn å bare være sånn på det jevne. Føler litt at jeg har gitt opp. Eller noe … rar følelse.

    4. Herlig, det var likheter her mellom deg og meg, men jeg er jo gråter og betg og dalbane jente. Uansett, engasjementet det kan ingen ta fra meg..🦋
      Engasjerende og inspirerende innlegg, takk❤️

    5. Veldig like der tror jeg. Jeg blir fort engasjert i noe jeg syns om, tar nok litt av innimellom. Men bortsett fra det så liker jeg meg selv best på det jevne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg