Er du en av de som er med på Catwalken?

 

 

Hvilken Catwalk? Hæh! Har du ikke fått med deg at vi driver med “modellering” rundt omkring på en del blogger? Vel, hvis du går inn på linkene under her, så vil du se folk i “fri utfoldelse” på catwalken.

Jeg har nemlig satt i gang en liten utfordring igjen, en kles-utfordring 🙂 Les mer om utfordringen ved å trykke på bildet under, da kommer du rett til utfordrings-kriteriene og første innlegget i catwalk-utfordringen. (Dagens innlegg GUL, finner du HER )

 

 

 

 

En del har sagt de vil være med, og her er de som er i gang så langt, utenom meg. Det er en generell link til siden deres, så innleggene må dere lete fram selv.  Gå inn og titt hos de forskjellige. 

Jeg oppdaterer med nye linker, så fort jeg får beskjed om nye som er med. Og legger ut ny linke-liste hver dag.

 

Annebe.blogg.no

Kjerringtanker.blogg.no

Utifriluft.blogg.no

Livetmedvesla.blogg.no

Etdiktomdagen.blogg.no

Evaswindow.blogg.no

Fruensvilje.blogg.no

pensjonistgunna.blogg.no

dedicat.blogg.no

nouw.com/elevele

gryende.blogg.no

vestfroken.blogg.no

tastaturheks.blogg.no

karidansen.blogg.no

minmatgaleverden.no

 

 

Takk til alle som er blitt med SÅ langt 🙂 En herlig gjeng <3

 

 


Vil du være med på utfordringen??

 

Bare å klikke seg inn å se på hva utfordringen går ut på. Gi meg et pip, hvis du er med, for jeg lusker rundt og stjæler bilder til The BIG Catwalk….som kommer senere 😀 og  vil gjerne lage link til deg, hvis jeg vet du er med. Det er altså ikke for sent å begynne, vi er bare på dag 3, de fleste av oss…

 

 

 

#linkeliste #utfordring #catwalk

 

7 kommentarer

Siste innlegg