Frodiths lille Catwalk/klesutfordring- Dag 3- Gul

 

Dag 3: GUL

Dagens bilder var veldig lette å få tatt. Jeg har jo nettopp kjøpt meg en deilig gul genser. En strømpebukse ble kjøpt i samme slengen. Perfekt både til shorts og til skjørt. Og jammen blir man glad av å gå med gule klær. En liten hyllest til solen og til alt det fine, gule løvet som dukker opp i trærne nå. 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 


Vil du være med? 


Her er det utfordringen går ut på:

 

-Man legger ut bilde av seg selv, iført klær etter fargene på listen: Dag 1 er det blå/turkis, Dag 2 rød osv..

-Man trenger overhode ikke se LEKKER ut!!  Poenget er fargene, at man har klær i den rette fargen, og MYE av den fargen, og gjerne gjøre bilde/bildene litt kreative  og morsomme.

-Man legger ut bildet på egen blogg. (Ikke send de til meg)

-Man kan bruke bilder fra arkivet eller ta nye. OG om du velger å ta dag 4 først, fordi du har noe i den fargen først, så bare skriv dag 4 og fargens navn, og jobb deg bakover eller forover…

 

Si fra til meg om du er med, jeg trenger å vite det. 🙂
Jeg snoker nemlig rundt og stjæler bilder, fra de jeg vet er med, og til sist blir det “Catwalk” i “Galleri Frodith”. Kanskje med noe premier for kreative sprell… Men det får vi se…;-) OG jeg linker hver dag til de som er med, så dere kan se hverandre sine innlegg.
(For nyankomne: “Galleri Frodith” er mitt virtuelle kunstgalleri her på bloggen,  hvor mange rare ting skjer. Se i kategorien: Galleri Frodith, hvis du lurer..)

 

 

#utfordring #catwalk #klær #klesutfordring #gul  #challenge 

9 kommentarer

Siste innlegg