Et lite pip fra Frodithen på “ferie”

 

 

Vært på farta i dag. Litt på jobb, så en tur hos legen og sjekket en føflekk. Tilbake på jobb. Og SÅ var det ut til mamma på landet.

 

 

Var på Outleten i Vestby. Kjøpte Devold-t-sjort som “vanlig”..Og var vel ingen bombe at den er turkis..

 

 

 

Nå er det lånt kosebukse og kosegenser, ullsokker og pizza. Koser meg..  Vet ikke om du har lagt merke til at bildene blir kuttet på toppen igjen nå i det siste??

 

 

Vel…jeg har kjøpt hårfarge 😉 Så i morgen er jeg “hel” igjen..he-he..

 

Ha en fin kveld <3

 

#besøk #shopping #outlet #pizza

10 kommentarer
    1. Gøy på landet, gøy på landet, gøy på landet, sånt no hakke vi i byn…. eller noe sånt 😛 ha ha

      Jeg burde farge håret jeg også, men så burde jeg også klippe meg, men jeg har jo aldri tid 😛

      Jeg har aldri vært på Outlet’en i Vestby, er det så billig der som de sier? 🙂

    2. Høres veldig koselig ut i kosebukse. Likte den gule fargen til deg jeg, men det var vel heller ingen bombe 😂 og da er vi i synk, jeg har og problemer med toppen og skal farge en av dagen 😂 kos deg klem❤️

    3. Hehe… nei har ikke tenkt på at du er kuttet… like fin uansett. 😉 Turkis er flott. Kos deg med familien. Her er det også joggebuksemodus og fredagspizza på øyeblikket. Må lade opp til i morra, for da får vi tre jenter på overnatting. ❤️

    4. God kveld, Frodith <3 🙂
      Regner med føflekken var ufarlig? Jeg tok en slik test i fjor, og fikk svar umiddelbart. Fikk du?
      Kos at du dro en til mor igjen, og fikk kjøpt deg nye farger (eller.. turkis og mye farger er vel ikke NYTT, men dog..) å ha på kroppen 😀
      Ønsker deg en god kveld, og happy coloring i morra 😉 Klem på deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg