Etter kjole-fredag kommer kose-fredag

 

Ingenting er vel mer koselig enn å møte verdens beste kollega etter jobb en fredag. 

 

 

Hvem ville vel visst i vår HVOR MYE vi ville savne hverandre. Vi hadde en helt unik kontakt og samarbeidsform. Vi støttet hverandre, og “løftet” hverandre på et vis. 

Siden vi ikke jobber sammen i år er det superkoselig å treffes og skravle litt. Får kommet gjennom litt av hvert av temaer på 2 timer. Fromasj-kake og Kaffe Latte gikk ned på høykant. Eller kaffen tok sin tid, for jeg skravlet så mye. Når hendene er i bevegelse i to timer i strekk, så rekker jeg ikke løfte koppen til munnen. Heller er det ikke lett  å prate tegnspråk med munnen full av kaffe… Kaken derimot rekker man uansett 😉

At jeg ikke rekker spise og drikke nesten betyr at jeg har kost meg maks! Det sier at hendene og øynene er opptatt med å prate, og DET er jo koselig. 

 

 

SÅ fra å starte med Kjolefredag på jobb, gikk det over i Kosefredag med Merethe etter jobb <3

 

Nå er beina høyt, middagen spist, og kokosbollene hyler fra kjøleskapet. Hm…. Tror jeg må slippe de ut..

 

#fredag #vennskap #kafe

6 kommentarer
    1. Ja, noen trives man bedre og kan slappe mer av sammen med enn andre.💕 Idag er det lørdag og to dager til å gjøre hva man vil, – kos deg! ☺️

    2. kjekkt :=) koseprat med gode venner er alltid hyggelig,,jeg liker også kjole,men hjemme er det koseklær som er mest behagelig,og kokkosbolle har faktisk spist en nå etter middagen jeg også :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg