Etter vinter kommer vår… på alle måter..

 

“Hvis vi ikke opplevde vinteren ville ikke våren ha vært så deilig. Hvis vi aldri møtte motgang, ville ikke velstanden vært så velkommen”  ( Sitat: Anne Bradstreet)

 

 

Eller for å si det på en annen måte:

“Gleden hadde ikke vært så stor, om vi ikke gikk litt på trynet innimellom”
(Sitat: Frodith)

Så altså: Etter vinter kommer vår- ALLTID  🙂

 

 

Dette beskriver godt hvordan jeg kjenner det inni meg nå om dagen.
Det HAR vært vinter. Så innmari også. NÅ er det vår!  <3 På alle måter…

 

 

8 kommentarer
    1. Det er full vår nå. Mye folk ute både i skogen og på kafeer. Jeg skal nyte våren med flere skogsturer og nyte stillheten så hvis jeg er heldig treffer jeg på rådyr. Så det faktisk i går var tidlig og de er alltid et pent syn. Ha en fin kveld.

    2. Ja, det er jammen sant, – godt du endelig er kvitt hjernehinnebetennelsen! 🥰 Jeg har fulgt med på Kompani Lauritzen og alle de utfordringene de har stått i, og så glade de ble når de hadde gjennomført! 😊 Litt motgang må man føle på iblant.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg