Etterlengtet gjensyn med Lady August


Dere som har fulgt med bloggen min en stund, vet at jeg har en “adoptivsøster”. 

Hva det er? En søster som man adopterer. Ikke født under samme tak. Møtt hverandre i voksen alder. Men finner hverandre umiddelbart, og bare “adopterer”. 
Vel det er Lady August det. 

 


Møtt hverandre massevis av ganger etter vårt første bloggmøte for 10 år siden, men nå var det i alle fall 2, 5 år siden sist!! Så nå var det et skikkelig etterlengtet gjensyn. Vi har jo pratet litt på Messenger og sånn gjennom Coronaen, men det er ikke det samme som å klemme, skravle og slurpe kaffe på ORDENTLIG!!

I dag ble det. Og kjente hvorfor jeg har savnet det. Det er liksom som å treffe en fra familien ja. Vi skravler, og Ladyen kan en hel masse ting som jeg IKKE kan, så jeg lærer til og med en del underveis. Om mat, trening, alternative greier og sunn mat. Hun er den største godtegrisen jeg vet, utenom meg, men hun kan også MYE om sunne greier.

I dag har jeg også lært noe om hvordan man kan finne ut om klær er noe som “fortjener” å bli igjen i skapet, altså når man skal prøve å rydde opp og kvitte seg med ting. Heter Maria Kondo-metoden tror jeg. Jeg har allerede funnet ut  at den nye kjolen i ALLE FALL fortjener og bli lenge hos meg, for jeg blir skikkelig glad av den!! 

 

Det blir også alltid noe rar drikke på meg sammen med Ladyen. En gang var det hyllleblomstsaft, i dag var det noe annet rart jeg ikke husker navnet på en gang. 😀

 

I tillegg fikk jeg jammen meg shoppet litt også, og det skulle jeg jo IKKE egentlig! Siden jeg kjøpte dyr kjole i går. Hadde LITT planer om tøffe boots, men det var det Ladyen som kjøpte i stedet for.  Jeg kjøpte en velour-bukse, og noe annet småtteri. 

 

Jeg har tenkt meg en tur hjem til Ladyen snart for det er i alle fall lenge siden. Hun har jo en eventyrhage, og en minibutikk med all verdens flott kunst som hun lager. Og jeg skal HA NOE  derfra. Og da må jeg se det skikkelig. Men aller mest skal jeg dit for å skravle mer med Ladyen, for vi ble jo så klart ikke “ferdige” i dag. 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Så koselig at dere endelig møttes igjen, etter et langt opphold. Etter det jeg husker så pleide jo dere å treffes med jevne mellomrom før. Jeg har stort sett møtt de fleste av de jeg var sammen med før C, men en venninne er igjen som bort midt oppe i landet, sukk 😉

    2. Sååå koselig at dere endelig kunne treffes igjen! 🙂 Og hun maler mye flott altså….. 🙂 er nok flere som skulle vært på besøk hos henne, hihi! 🙂

    3. Så herrrlig å treffe deg igjen søs <3 Jammen meg på tide. Hahaha ja den drikken, jeg lærte den gangen med hyllebærsaft, det var ikke mye digg men sikkert ybersunt fliiiir Mari Kondo heter hun ryddedama som er et lite geni 🙂 Gleder meg alt til neste treff <3 <3 <3 Tusen takk for i dag søs <3 klæmmeflat 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg