Fantastisk fin søndag med søsters!

For en strålende søndag! En virkelig vårdag.
Kjører LITT safe fremdeles, med tjukke strømpebukser og dunjakke. Blir så innmari mye styr om man skulle bli bittelitt forkjøla f eks. Det var litt småkjølig når jeg startet i 10-tida, så det var greit med litt utenpå.

Målet var Ekebergparken for å treffe søsters. Den parken har egentlig alt i ett: Skog, kunst, dyr, store gress-sletter til litt trening, kiosker. God plass. Og ligger så langt fra at jeg må trimme litt FØR jeg er der også. Kan det bli bedre?  🙂

 

 

På vei til Ekebergparken går jeg forbi klosterruinene i Gamlebyen.

 

 

Etter å ha slitt meg oppover bakkene til parken var det godt med en liten hvil, før jeg og søsters gikk en liten runde der oppe.

 

 

Flott i skogen i dag. Hvitveis, grønne bjørker, sol, natur og søsters.

 

 

 

 

 

Bildet under her er verken klart eller spesielt godt lysmessig. Men det ble så stemningsfullt så det fikk være med likevel 🙂

 

 

 

Men hva er dette??! Hva skjedde med sola?

 

 

Bare en liten installasjon. Et lite kunstverk, som pirrer til litt tull og fjas. Står midt i skogen der. Jeg elsker denne blandingen av natur og kultur/kunst! Man får alt i ett!

 

 

 

 

 

Vel framme ved dyre-delen av parken, helt innerst, var det mat før vi tok litt styrke-trening på gress-sletten…. Ja, ikke le…jeg juger ikke en gang 😀 I morgen er jeg sikkert ikke til å få ut av sengen..

En strålende dag dette!

 

 

#tur #ekebergparken #sol #hvitveis #kunst

6 kommentarer
      1. Kjempekoselig 🙂 Og i dag har det vært kjempefint vær igjen, men jeg har bare vært inne, og det har kanskje du også? På jobb? 🙂 klem <3

    1. Ser ut til at dere har hatt en nydelig søndag sammen. Dere har jo allerede fått en nyedelig vår nede i sør, og da er det bare å nyte hyggelig samvær i det nydelige været.
      Håper du får en nydelig dag 🙂

    2. nydelige bilder ,ikke noe er som en dag med sin søster :=) og i disse dager skulle en hatt sykkel hvet du,ja jeg har men ikke tatt den i bruk ennå,kanskje i morgen :=) har gått mye denne helgen og jeg har faktisk gangsperre jeg også i tillegg til stiv og vond fot ,men for å bli bra må det nok trenes ennå mere :=)

    3. Herlig sted og herlige bilder av dere og natur. Der har også jeg gått når det har vært hvitveis. Det er litt magisk..Så mye blomster overalt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg