Flinke- Frodith fortjente fantastisk, “fremmed” food

 

I dag har vært en super dag egentlig!

Startet ut med 4-5 timer søvn innabords. Kunne gått skikkelig på “dunken”. Egentlig ikke helt nok søvn. MEN…bestemte meg for at dette skulle bli en bra dag. Ingen søvn-monstre skulle få ødelegge min dag i alle fall. 

 

 

 

Hadde to flotte timer med fjernundervisning. Fine, oppmerksomme elever som det er gøy å undervise. Ellers har jeg også undervist voksne i dag. Om leseopplæring i forhold til hørselshemmede barn. Kjempegøy! Fikk gode tilbakemeldinger, og det gir jo en liten ekstra “boost” på dagen.

Siden jeg hadde vært så FLINK følte jeg at jeg fortjente litt “snadder”-mat. Dro med Hr Frodith på indisk restaurant 🙂 

 

Snabla bra dag rett og slett!! Ikke mer og si 🙂 

 

 

#hverdagen

8 kommentarer
    1. Mange gode tips fra en god lærer som du er. Mye skryt til deg gjør neste da lettere. Sjøl sov jeg 2 timer i ettermiddag og det var meget bra. Håper jeg har mye god søvn i vente, ikke mye av det i det siste. Snart er det drømmeland for min del, i morgen venter det nye avtaler og ting. Noe nytt er i vente, hvordan det blir i fremtiden vil tiden vise. Ha en fin kveld.

    2. Litt lite søvn, men hvis resten var bra, så er det jammen vellykket. Alltid kjekt å få fine tilbakemeldinger. Vel fortjent med indisk mat da ♥
      Klem ♥

    3. Så bra! Gøy med gode tilbakemeldinger, – da kan du slappe av og ønsker deg en lang natts søvn! Ha en fortsatt fin kveld! 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg