Folk som er oppe og vekker fuglene får mye ut av dagen..

 

Dette vet jeg alt om!!
Jeg er nemlig oppe og våken lenge før fuglene har tenkt på å stå opp en gang.. Det er JEG som kvitrer høyest i 5-6-tida. Så når bestisen var klar for et treff, etter en rask avtale på sms i 9 -tida, så løp jeg bare i vei…

 

 

 

Deilig sol i dag, UTEN overraskende regnbyger. 

 

 

Det ble en liten kaffe med henne på Tøyen. Koselig måte å starte dagen på. Litt trim, skravling og kaffe. 

 

 

Suste innom Botanisk Hage. Der er det grønt og fint, og man får følelsen av litt natur, MIDT i byen..

 

 

 

 

Masse morsomme figurer laget av tre som står plassert rundt omkring, så man får litt følelsen av kunst-galleri også 🙂 

 

 

Når man er oppe og vekker fuglene får man altså mye ut av dagen. Jeg har altså truffet venninnen min, vært to ganger på cafe, vært både i natur og på utstilling ;-D Og jammen meg er ikke planen å spise ute i dag også. Stakkars fugler…de har jo ikke sjanse til å konkurrere med meg på energi-nivå denne søndagen 😀

 

Har du fått mye ut av dagen?

 

 

 

#søndag #tur #kafe #vennskap

7 kommentarer
    1. Jepp, morrafugl her også! Jeg må som regel på do tidlig på morgenen og da er det vanskelig å sovne igjen. Nydelig i Botanisk hage, og flotte figurer! De har jeg ikke sett der før, – skal ta en tur dit etterhvert. Før har jeg tatt T-banen dit fra sentrum, men er jo ikke langt å gå heller. Junior og jeg var på turorientering igår, og gikk til Rausteinshytta på Totenåsen, – 4 km opp og 4 km ned, så nå er jeg stiv i beina, hehe.

    2. Savner det morrafugl-livet ja! Men det er vel en tid for alt … Fine bilder, høres ut som en koselig dag. Har ikke fått noe særlig ut av denne søndagen jeg, men det er fordi jeg var litt sosial i går. Og da må jeg jo straffes litt, eller *betale*, for at jeg oppførte meg som om jeg ikke feiler en dritt, sånn dagen derpå. Har riktignok vært en tur på hytta, for å hente medisinene til Jonas. Han er dårlig igjen. Men nå er det en av forlabbene. Og jeg som trodde vi snart skulle på tur igjen nå. Sånn ble det heller ikke.

    3. Så sant så sant, og musikk i mine ører, hihi…. Jeg er en morgenfugl, vet du! Oppe og hopper i sekstida – unntatt i dag, som det ble syv….. fine bilder fra turen din! Gooood klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg