Fotograf Frodith fikser foto-oppdragene- 3- Freak of nature

 

Jeg fortsetter min lille plan, med å gjennomføre foto-oppdrag gitt av leserne mine.
I helgen spurte jeg de som leser bloggen min om å få foto-oppdrag, som jeg skal gjennomføre.

Jeg har fått mange morsomme, som du kan se på listen under. I dag har jeg tolket stikkordet:

 

“Freak of nature”

Dette stikkordet/uttrykket er gitt av Gryende. Og det betyr jo noe sånn som: Litt “uvanlig/freakete” eller utenom det vanlige fra naturens side. 
Her kunne jeg jo bare vist et bilde av meg: Frodithen. Litt rar, freakete og uvanlig fra naturens side. 
Men jeg valgte en annen vri 😉

 

Dette treet er ikke “født” sånn fra naturens side. 
Det sto så rak i ryggen i mange år. Kanskje LITT skjevt med årene.
Men en stormfull natt, hvor vannet fosset og vinden slet, DRO treet seg opp av jorden, og lå på morgenkvisten bøyd mot jorden. Ikke helt brukket heller. Bare LAGT seg liksom. Røttene slitt NESTEN helt opp. Bare akkurat nesten. For noe av røttene ble igjen, og suget næring. Så treet lever fremdeles i beste velgående…eller lever som ” a freak of nature”. 

 

 

 

 

 

Her er listen over oppdrag jeg har fått :

 

 

 

 

Dette er moro!!  

 

 

 

#fotooppdrag

6 kommentarer

Siste innlegg