Fra Christiania-bohemen til Løkka-bohemen…

Høst-utstillingen startet langt tilbake… På Christiania-bohemens tid. Nå var det vel de som stilte ut vil jeg tro…og ikke gikk rundt og fjaset sånn som “Løkka-bohemen”. 
Vel…i dag var i alle fall “Løkka-bohemen” og “Torshov-bohemen” klare for å nyte utsøkt kunst, på årets Høst-utstilling. Eller Statens Høstutstilling om du vil. Det har ikke vært noe på et par år tror jeg.. Eller i alle fall ikke siden før pandemien slo til…

 

 

Høst-utstillingen var som andre høst-utstillinger. En hel masse rart, og det er det som er morsomt 😀 
Noen nye kunstnere vil nok “slå gjennom” pga høst-utstillingen, og noen vil så absolutt ikke det..

Her er en liten smakebit fra dagen vår 🙂

 

 

 

 

 

T-skjorter farget med dame-urin og indigo-farge..

 

 

 

 

 

 

 

 

Denne likte jeg godt, både i farger og form. Tekstilkunst på sitt beste spør du meg.

 

 

 

Viktig å “matche” kunsten liksom….

 

 

 

Mange artige former og farger. 

 

 

 

 

Noe jeg trodde forestilte en edderkopp…og DET er fortsatt mulig at den gjorde.. Men den viste heste-kropper også så jeg etter hvert… Alt laget av søplesekk-aktig materiale.

 

 

 

 

Jeg likner kanskje litt? Vurderte et sekund og ta av bh-en…NOT!! 😀

 

 

#kunst

8 kommentarer

Siste innlegg