Fra det øyeblikket man blir født blir man bare eldre…

 

“Fra det øyeblikket man blir født blir man bare eldre..” ( Sitat: Frodith)

 

 

Det er jo ganske rart egentlig. 
For i det vi “passerer døra”…for å si det på den måten..så blir vi jo bare eldre og eldre dag for dag. I starten tenker vi at det er flotte greier, vi vil helst bli litt eldre. Jobber iherdig for å se litt eldre ut enn vi er til og med i ungdommen…

Så plutselig er det hele snudd på hodet, og vi jobber rumpa av oss for å jobbe mot tida..Vi ville nærmest “gitt en arm” for å se noen år yngre ut liksom… (neida..).

 

 

Ja-ja… 
Det er ikke noe å gjøre noe med egentlig. For fra det øyeblikket man blir født, så blir man bare eldre nemlig…

 

 

#aldring #alder #livet

9 kommentarer
    1. Med hånden på hjerte tenker jeg ikke på at jeg blir eldre, har egentlig ikke vært så opptatt at det. Det var nok annerledes da jeg var tenåring, da ville man virkelig se eldre ut 🥰

    2. sånn er det ,punktum :=) selv tenker jeg lite på att jeg eldes,men selvsagt sniker noen tanker seg inn når jeg ser alle mine 6 barnebarn og den første er snart tennåring ,da sier mine døtre att jeg ikke er så gammel,var bare særs ung da jeg giftet meg og fikk barn hi hi

    3. Selv om man blir eldre så føler man seg ikke så mye eldre, men etterhvert har det lett for å komme diverse plager man ikke hadde før.

    4. Det er ca min hårfarge, det der. Jeg ga blaffen i farging for en del år siden….
      Det der med å være eldre enn man er ; populært i tenårene muligens. En kusine fikset skolekortet sitt så hun ble eldre.( før man laminerte den slags kort). Dette for å komme inn på voksenkino. Men hun ble lang i trynet da bussjåføren krevde at hun betalte for voksenbillett på bussen..,hun glemte at skolekortet var fikset på da hun viste det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg