Fra stygg og slem – til pen og snill…

Jeg startet dagen ut ganske så stygg og slem HER
Så til sammenlikning må man vel si jeg var pen og snill resten av dagen… 

Dagen har jeg tilbrakt med Karidansen. Det har pjuskregnet hele dagen. Men det er da ingen hindring for å komme seg ut i de fine fargene vi har nå. Nok klær, og en anorakk som tok av for verste vinden og regnet, så hadde jeg det flott!

 

Masse fine farger… 

 

Litt fjas…. 

 

Og kafé med smoothie i høstfarger….

 

 

Da vi fant denne veggen MÅTTE det bli en liten photoshoot.  Bilder av dette kommer senere 🙂 

 

 

#høst

4 kommentarer
    1. Flotte dere på flott tur 😀 Og en herlig photoshoot ble det også, så jeg 🙂 Holdt seg opphold her i dag også… Men det snur fort 🙂 Ha en flott uke 🙂

    2. Deilig å være ute i høstværet! Heldigvis fikk dere ikke så mye regn, eller? Flotte farger – og så gleder jeg meg til å se fotoshooten! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg