Bøller kan også bli syke…

 

 

I starten av Corona -perioden, da verden ellers “stengte” så det ut som at verdens mektigste mann (eller den største gutten i sandkassa) kjørte sin egen stil: Fornektelse, egne teorier om hva dette var og hvordan det måtte “kureres”, egne teorier om hvor farlig eller ufarlig det var, ignorering av vitenskapelige beviser og forfengelighet i forhold til eget utseende med og uten munnbind kontra intelligent oppfølging av anbefalt oppførsel. 

Så ble plutselig den største gutten i sandkassa syk selv. Og alle de han lekte med. Det betyr altså at også bøller kan bli syke. Det er dermed bevist at det ikke er et forsvar bra nok mot sykdom å være bøllete og ha den største spaden.

 

Er det stygt da av “mannen i gata” å ønske at han ikke slipper HELT BILLIG unna symptomene?
Er det slemt at mange mennesker ønsker at han skal kjenne LITT i det minste på hvor skummel denne sykdommen virkelig er?

 

Mulig jeg er både litt stygg og slem….

 

 

#corona #trump #sykdom

17 kommentarer
    1. Om du er stygg og slem i denne sammenhengen, så er jeg det også…😉Det gjør ikke noe om han blir LITT mer enn LITT dårlig synes jeg. Men ikke VELDIG dårlig… Jeg er ikke VELDIG slem…

    2. Ha, ha, ha 🙂 Kjempeherlig blogginnlegg.

      Han flagget jo så høyt tidligere at han ikke kom til å bli smittet av koronaviruet, og så blir han smittet.

      Håper jo selvsagt at det går bra med ham, men jeg har ikke empati for den mannen. Beklager at jeg sier det.

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Jeg tror Vårherre kanskje skjønner at det ikke er menneskelig å føle en viss indre skadefryd. Det nytter liksom ikke å undertrykke et bittelite håp om at mannen kjenner at det røsker litt i hovmod og frykt 🙂 Nyt søndagen 🙂

    4. Spennende å se hva sykdommen får å si for presidentvalget.
      Kanskje folket synes så synd på han at de stemmer nettopp på han.
      Man kan aldri vite hva amerikanerne tenker.

      1. Jeg må innrømme at jeg dro på smilebåndet da jeg leste om at «gutten» hadde blitt smittet. Trist for alle de han har smittet, etter at han visste at han var smittet. Ønsker jeg at han plages litt, JA så stygge tanker har jeg nok.

    5. Neida, litt skadefryd hører med. Jeg fikk det samme, så lurte jeg på om jeg ønsket mannen skulle dø av dette, siden jeg ikke kan utstå den narsissistiske fyren, men kom frem til at det gjør jeg ikke. Jeg ønsker bare at han får seg en dårlig periode sykdomsmessig. ” Litt snill”.

      1. Jeg/vi kom fram til samme. Ikke dø av det. Kanskje ikke bli SÅNN syk at han fikk masse sympati/synes-synd-på-stemmer heller…men bare akkurat så syk at han SELV kjenner på hvor farlig og skummelt dette er, så han har LÆRT litt liksom..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg