Frodith Fotograf på oppdrag for deg…

 

I går la jeg ut et innlegg og ba om “foto-oppdrag”.
Det kan være alle mulige slags oppdrag. 
Du gir oppdrag, jeg gjennomfører. 

 

 

frodith – Med fare for å bli fengslet.... ;-)

 

 

 

Jeg har gjort dette før, og har hatt det “svinaktig” morsomt med å gjennomføre de ulike oppdragene. 😀
Siden det er min blogg, så tolker jeg jo oppdragene jeg får slik jeg vil. Men det skal være mest mulig slik jeg TROR at bidragsyteren har ment. 

Foreløpig har jeg fått inn en fin liten liste med oppdrag, men jeg lar DEG også få muligheten til å gi et oppdrag. Men her er de oppdragene jeg har fått SÅ lang, og hvem som har gitt oppdraget: 

 

 

 

Så da spør jeg deg som ikke har gitt noe oppdrag ennå: 

 

 

Kan du gi meg et fotooppdrag?

 

 

 

Jeg gjennomfører i ukene som kommer 🙂 

 

 

 

#fotooppdrag

8 kommentarer

Siste innlegg