Frodith gjennomfører fotooppdrag -5

 

 

 

Jeg ba “her om dagen” om fotooppdrag jeg kan gjennomføre. Snike meg rundt å prøve å fotografere alskens rare forslag.  Jeg har NOEN begrensninger,  men ikke mange. Jeg tolker oppdragene på min måte,  så jeg kan få til det meste.  Her er oppdragene jeg har fått så langt, og deres oppdragsgivere 😁

 

 

I dag har jeg vært på Bjølsen for å gjennomføre oppdraget til Hanne Beate:

 

Hjemmets kolonihager og Portveien 2

Ja… du husker Portveien 2? Hvis du er over 40 bør du vel i alle fall det.. Barne-Tv fra 1985. Jeg var nesten 20 år, så så ikke særlig på den… Men husker den. Eli Rygh og Jarl Goli, og en giraffe og noen hender som kunne snakke.. 

Og i dag fant jeg der den YTRE delen ble spilt inn. Resten var i et studio.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Takk for vel utført oppdrag! 🥰 Vet du hva, junior og jeg var også der idag! 😀 Vi var der ca kl 12, og gikk forbi Portveien 2 og opptil der kaféen ligger. Den var jo stengt, men vi satte oss ned ved et bord og spiste nista vår. Jeg fant desverre ikke de små mennene ved Kjelsås og Nydalen, men kan hende vi var på feil sted.🤔 Vi fant et par stk, men så gikk vi vekk fra elva på Grünerløkka og bort til Botanisk Hage. Skal se mer etter de om jeg er i Oslo alene, og kun har det som mål.👍 Vi gikk også opp til Slottet og så edderkoppen oppi der.

        1. Ja, det hadde vært moro, – jeg burde sagt ifra! Da var vi ikke langt unna hverandre! Vi gikk ned Mogata og langs Arendalsgata. Etterpå gikk vi bl.a. forbi elefanten og tok av ved Grünerhagen og innom Kiwi i Markveien og gikk nedover Thv. Meyers gt. til Nybrua (fant ingen av de små mennene under der heller), og så gikk vi i retning Botanisk hage.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg