Frodithen feirer fridagen med “freske fraspark”

Ja…det startet ut litt tregt… Ble sittende å henge litt lenge…

Neida! Bare tulla!
Kom meg avgårde som planlagt, med Karidansen på tur. Og når jeg treffer Karidansen er det aldri kjedelig <3

 

 

 

Fant oss en lekeplass for voksne… Eller mulig den ikke var for voksne, sånn egentlig.. Men ikke kan JEG skjønne hvordan barn kan klare å leke der, for det var nesten plent umulig å få klatret opp der uten å forstrekke muskler eller få krampe i låret 😀

 

Men klarte det til slutt!! Blir nok støl i morgen…

 

 

Det ser ikke spesielt høyt ut, men skal love deg det er vrient nok å komme opp der uansett. Bilde “lyver” litt når det gjelder høyden vil jeg påstå…

 

 

 

Etter litt “trening” var det så klart tid for en liten kaffe. På med munnbind, stå i kø, for å sette seg i en “bås” langt fra andre. Unnet meg suksess-terte. Har jeg fri så har jeg fri. Og siden jeg har “trent” i dag så…

 

En strålende start på miniferien 🙂

 

 

#byliv #tur #kafe #lekeplass #trening

16 kommentarer

Siste innlegg