“Frodiths fargeutfordring”- Dag 1 – Grønn

 

Ja…her kommer jeg krypende på alle fire…..

Eller gjør jeg egentlig det?

 

Er det kanskje mulig jeg er verdens sterkeste Frodith?

Som kan bære hus på strak arm, bare for å imponere deg litt?….

Eller kan det rett og slett hende at det bare er MEG som prøver å forvirre deg litt?..

Grønt er skjønt
Grønt er liv og vekst
Grønt er lovlig
Grønt er miljø

 

 

I tidligere tider var grønn kjærlighetsfargen (ikke rød)

LOVE, LIV og LEKENHET?

 

 

Da er jeg i gang med min lille fargeutfordring. 
Les HER, om du vil være med, og lurer på hva du må gjøre. 

Bli GJERNE med!!

 

 

 

 

#grønn

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg