“Fødselen” er i gang! (en liten utfordring)

 

 

Hvis du har vært innom meg på morgenen, så så du at jeg gikk “svanger” med en ide…Vel, nå er fødselen i gang 😀

Overraskelsen avsløres!
Jeg innbyr til en liten fargedans her i blogg-blokka igjen! En liten fargeutfordring!

 


Så hva går utfordringen ut på?

 

Jo:

-Legg ut et foto på egen blogg for hver dag ut fra de temaene(fargene)  jeg har satt opp i listen. Det kan være bilder av klær, hus, sykler, hår, osv…Du bestemmer. Kriteriet er at det er DEN ene fargen som er i fokus

-Du velger selv hvilken tema du legger ut første dag, andre dag, tredje dag osv. (i alt 7 dager) 

-Det er lov å skrive litt tekst til men absolutt ikke et “MUST”.

-Si fra til meg om du blir med på utfordringen, så legger jeg ut linker hver dag over hvem som er med. Slik kan dere finne hverandre også, og kanskje finne noen nye blogger å følge. 

 

 

Jeg kommer til å STJÆLE  noen bilder hos dere som er med, ut fra hver dags stikkord, og holde en liten utstilling i “Galleri Frodith”  til slutt en gang.

 

 

 

Her er utfordringen, altså listen dere skal knipse bilder ut fra. (Det er også lov å bruke arkiv-bilder, men det oppfordres til å komme seg ut en tur for å få luft, lys og nye tanker).

 

 

Har du ikke blogg? Da må du skaffe deg det! 😀

 

Blir du med? La oss ha en fargerik uke 🙂

 

Jeg starter etterpå,  med min første tema-farge.

 

 

23 kommentarer

Siste innlegg