Morgenfugl med flaksebehov

God morgen til deg! Kvirrevitt!!

Jeg våknet som vanlig kl 04:30…Og NEI det er ikke sånn at de SKIKKELIG gamle våkner så tidlig. De skikkelig gamle sover MYE og kvitrer ikke klokken 04:30. Det er de kun de voksne morgenfuglene med flaksebehov som gjør. 

 

 

Og flakse skal jeg. Jeg går nemlig “gravid” med en liten plan. Nei, ingen unge så klart. LITT for gammel til det 😀 Men likevel “gravid” med en liten plan altså. Og derfor må jeg ut en tur, for å få satt i gang “galskapen”. Hva som er planen? Vel, det får du vite når den er “født”. Og det tar IKKE 9 måneder, jeg lover. 😀

Så UT med meg!! Ut å bruke “vingene” mine, lufte fjærene, utvikle artige planer…
Det er vår, om det er litt små-kjølig ennå. Gradestokken skremmer ikke meg!

 

Så da ønsker jeg deg en super søndag, om du er en kvitrende morgenfugl eller et lite murmeldyr 🙂

12 kommentarer
    1. god morgen ,lå til 8 egmen var våken da :=) jobba såjeg var stokk stiv i dag ,men det kjem seg nå måtte til med en liten pille så kroppen kom seg til igjen :=) i dag skinner solen og vi skal grille i hagen ,blir en fin dag ,kos deg ute ,blir spennende å se hva du finner på

      1. Klarer ikke å ligge i senga så lenge jeg. Må opp og sitte i sofaen. Fordi jeg får vondt i ryggen hvis jeg er for lenge liggende 😀 Kos dere med grilling 🙂

      1. Ååå, så koselig du liker tegningene mine <3 Det varmer. Jeg har brukt mye tid på dem. Noen ganger tegner jeg nye, noen ganger endrer jeg noen eksisterende. Noen ganger bruker jeg gamle. Men jeg har brukt mye tid, gjennom mange år på dem 🙂 Ja, jeg kommer vel tilbake med en liten oppdatering om "fødselen" i dag eller i morgen 🙂 Det blir noe å delta på 🙂

    2. God morgen! 🌅 Nå er jeg spent på hvilke planer du har for dagen, – gleder meg!😀 Herlig å komme seg ut og flakse litt! 😊

      1. Ja, jeg får avsløre både det ene og det andre i løpet av dagen i dag og i morgen. DU skal i alle fall få se hva jeg har kjøpt i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg