“Frodiths lille januar-moro”- 21. Snøengel

 

 

SNØENGEL

Jeg lager ikke snøengler HVER vinter, det skal sies. Men jeg har da gjort det noen ganger de siste årene. Og hvem vet hvem som er engelen i denne sammenhengen…

Om det er den “svarte der”, som ligger og flakser febrilsk og lattermild med armene….

 

 

 

 

 

 

 

Eller om det er den hvite som ligger igjen der….etter den “svarte” har fløyet sin vei… 😉

 

 

Hva tror du? 😀

 

(denne engelen ble laget litt før det verste snøfallet her på Østlandet. Ca 14 dager siden. Må være litt i forkant 🙂 )

 

Hvis du lurer på hva jeg holder på med her, så er det en liten januar-utfordring, og du må lese på “Frodiths lille januar-moro” for å finne ut av opplegget og hva oppgavene går ut på 🙂 Fremdeles mulig å bli med. Si gjerne fra til meg hvis du har begynt, så jeg kan legge deg på listen med linker 🙂

Og hvis du får lyst å se hvem andre som er med, så finner du de på linkene under her.

 

Heidisverden

natheless

livetmedvesla

Mettejosteinsdatter

Pensjonistgunna

happy

friluftsheidi

kjerringtanker

elevele

zoeticworld

utifriluft

bunny

Skogfruen

Solliv

Fruensvilje

Gryende

BforB

Kariengesvik

audmarit

Lenalykke

kvardagsengel

Allansverden

Lindasakseide

 

15 kommentarer

Siste innlegg