Galleri Frodith er åpent- kom inn å se!!

 

 

  “Haaaaalllloooo!!! Dere der ute!! Jeg hører dere tripper der ute!! Ja…jeg er her inne som jeg pleier! Og jeg er super- utålmodig med å komme i gang… Det er skikkelig kaldt ute, så fort dere å få igjen døra. Jeg er litt lettkledd. Har jo PYNTA meg litt.. Skynd dere og kom inn… og still dere i nærheten av meg her…”  

 

 

   “Velkommen skal dere være, nå har jeg ventet SÅ veldig på dere!  Har jo litt sceneskrekk også, så har med jukselapp…

HEI!- du som kom inn helt sist der, kan du “ta med deg døra”…. Vi venter på flere, men de vet jo hvor utstillingen er, så de får komme etterhvert . Og hvis du ikke lukker igjen så får jeg istapper i nesa, og DET ser jo ikke særlig flatterende ut, selv om det kanskje passer til temaet for utstillingen.. Nå har jeg nemlig flottet meg opp  i dette antrekket, for å se bra ut for de besøkende….og det er ikke BARE-BARE å se  smashing ut på en galleri-åpning skal jeg love dere…det er hold-in, og push-up og stay-up og gud- vet- hva… Rettetang, sminke og omsydd kjole.. Kan ikke ødelegge det hele med istapper i nesa da…Skulle vel heller hatt noen under beina, i dette isdans-inspirerte kostyme…

Vel-vel…nok om meg og antrekket… Nå er det klart for utstilling som du vet, og jeg har vasket, ryddet og stått på her, for at det skal se ut slik en ekte Vinterland-utstilling bør se ut. Det er nemlig SÅ mange fine bilder som henger her inne. Du kan ta med deg litt champagne mens du går rundt og ser, alkoholfri slik at du som skal ta bilen hjem eller ikke liker alkohol, kan kose deg likevel. Bare pass godt på at du ikke søler på bildene, for da får jeg hele foto-kunst-Norge på nakken….”

 

 

    “Sånn, da er vi framme ved døren til selve utstillingsrommet.  Her henger det mange flotte bilder. Det var mange super- flinke kunstnere, som ble med i Frodiths LIlle Vinter-utfordring, i 7 dager  og tolket oppgaver.  Noen ble med i alle 7 dagene, og noen litt færre.

Etter utfordringen var ferdig har jeg lusket meg inn bakdørene hos kunstnerne, nesten umerkelig har jeg stjålet…eller LÅNT med meg et herlig utvalg bilder fra hver og en .  

Jeg kunne plukket mange flere bilder, men da hadde det blitt verdens lengste blogg-innlegg noensinne. Så jeg har gjort et utvalg. Dere ser jo hvem kunstnerne er, så det er bare å besøke dem selv om dere vil se ALLE.

Versågod- nå kan alle stige inn i det aller helligste:  Ikke tenk på dette som et LAAAANGT innlegg…men som en TUR i “Galleri Frodith” : “  

 

     

nouw.com/toivosdatter.

 

annebe.blogg.no

 

fruensvilje.blogg.no

 

pensjonistgunna.blogg.no

 

pittbulljedda.blogg.no

 

natheless.blogg.no

 

utifriluft.blogg.no

 

skogenssoenn.wordpress.com

 

 

   

ceciliethereseblog.wordpress.com

 

utifriluft.blogg.no

 

monairens.blogg.no

 

minmatgaleverden.no

 

midtlivskrise.blogg.no

 

etdiktomdagen.blogg.no

 

kjerringtanker.blogg.no

 

deveny.no

 

 

natheless.blogg.no

 

dedicat.blogg.no

 

orkdidedatter.wordpress.com

 

pensjonistgunna.blogg.no

 

hverdagenformeg.wordpress.com

 

ceciliethereseblog.wordpress.com

 

pittbulljedda.blogg.no

 

 

 

pensjonistgunna.blogg.no

 

annebe.blogg.no

 

etdiktomdagen.blogg.no

 

evaswindow.blogg.no

 

midtlivskrise.blogg.no

 

stavngerinmyheart.blogg.no

 

   

 

 

evaswindow.blogg.no

 

baresteinar.blogg.no

 

dedicat.blogg.no

 

hverdagenformeg.wordpress.com

 

midtlivskrise.blogg.no

 

monairens.blogg.no

 

orkidedatter.wordpress.com

 

 

annebe.blogg.no

 

baresteinar.blogg.no

 

dedicat.blogg.no

 

fruensvilje.blogg.no

 

monairens.blogg.no

 

stavangerinmyheart.blogg.no

 

nouw.com/toivosdatter

 

 

baresteinar.blogg.no

 

evaswindow.blogg.no

 

kjerringtanker.blogg.no

 

orkidedatter.wordpress.com

 

skogenssoenn.wordpress.com

 

nouw.com/rona (nylig flyttet fra blogg.no)

 

vestfroken.blogg.no

 

    Da håper jeg du har hatt en hyggelig stund, med champagne og flotte bilder 🙂 Tusen takk til alle kunstnerne! Det er jammen gøy å stelle i stand slike utfordringer og utstilling, når SÅ mange ville være med. Og takk til deg som kom og så på!  Var det ikke mye fint her? Vil du på besøk og se de andre kunstverkene deres, klikk på linkene, og finn resten av bildene 🙂  Takk for nå <3  

 

#utstilling #foto #fototufordring #galleri #visning #sommer

29 kommentarer
    1. Gratulerer med vel gjenomført åpning og jammen utrolig mange herlige bilder.Så morsomt at et par av bildene mine ble med.

    2. Tusen takk for en flott utstilling!

      Veldig flott lagt opp, og fint antrekk du hadde på deg. 🙂
      Koselig å se så mange fine bilder! 🙂
      Håper du koser deg og slapper av i kveld etter noen hektiske dager. 🙂 Klem <3

    3. Masse flotte kunstverk!! Trist jeg ikke fikk vært med..men…det kommer vel flere gallerier fra deg…Godt du hadde lang åpning..for det kom jo aldri frem på bloglovin..så jeg måtte gå inn bakveien….Så koselig når du setter i gang slike utfordringer…..Tommel opp!!

    4. Gratulerer!
      Fantastisk utstilling 😀

      Her var det mye flott rett og slett og mange bloggere som har vært engasjerte 😀

      Tusen takk kjekke du <3 klem og fortsatt god søndag !

    5. Hei.
      Takk for titten i galleriet. Her var det mange flotte og kreative bilder. Det er første gang jeg har hatt mine bilder i ett galleri:-). Ha en fortsatt fin søndag

    6. Her var det massa fine bilder<3 og så mange ulike tolkninger, det var litt av en opplevelse og tur å komme inn til ditt galleri. Tusen takk for at jeg får komme inn og se på alle de flotte kunstnerne sine bilder<3
      Tusen takk for at du stiller opp, at du legger all din sjel og kreativitet i dette, tusen takk for at jeg fikk være med, tusen takk for din innsats- mange jobbtimer med å stelle i stand- og for en flott utstilling, deilig sjampgne og herlige mennesker å møte her.
      Du er helt herlig<3 tusen takk frodith, et lysglimt for meg i hverdagen<3

    7. For en flott galleriåpning, og champagnen smaker fortreffelig 😀
      Jeg har nå kost meg med å gå gjennom galleriet og kikket på alle bildene. Så mange flotte bilder kunstnerne har bidratt med. Jeg er overveldet.

      Tusen takk for at jeg fikk delta og være med og kikke nå i dag, og tusen takk for en flott jobb 🙂

      Klem

    8. Dette var moro å se😊 Så mye flotte bilder. Og for en jobb du har gjort med alt . Tusen takk til deg og påfunnet ditt. .
      Jeg ramlet desverre av de siste 2 dagene. Det var ikke meningen. Jeg hadde en plan. Men formen har stoppet alt her noen dager nå.
      Blir gjerne med på neste påfunn😊

    9. Så flott du har gjort i stand..og antrekket var lyst og lekkert 🙂 Varierte og flotte tolkninger av vinter..og bildene er både gøyale og vakre.. 🙂 Lagde et innlegg med invitasjon i går kveld..har en “fridag” fra bloggen i dag 🙂 Klem.. og nok en gang godt jobba av galleridirektør Frodith <3

    10. Utrolig flott utstilling i Galleriet denne søndagen, Så mange flotte bilder og en sprudlende gallerieier. gøy åse to avmine egne bilder blant alle de flotte bidragene

    11. Det var godt å komme inn i varmen i galleriet ditt, og herlig å se så mye flott fotokunst! Noen har jeg sett før, men må nok ta meg en runde og se på flere. Artig at du ordner istand, og nytt antrekk for anledningen også. Takk for champagnen og for at jeg fikk komme inn og se!

    12. Så utrolig flink du har vert. Og vi som har bidratt også <3 Dette var bare helt fantastisk. Så utrolig mye fint å se på. Takk for at vi fikk komme å se på alle di fine bidragene. Og tusen takk for at jeg fikk komme på den fine veggen din <3

    13. Så koselig å få være med i ditt galleri! Det er jeg stolt av! Hurra for alle som var med i utfordringen. Så mye fint å se.
      Ha en vakker søndag 🙂

    14. Ja her var det glitter og stas i vinterlige omgivelser 😀 Du allmektige som du har jobba for å få utstillinga på plass 😀 Tusen hjertelig takk for en flott tur fra start til mål 😀 Du fortjener honnør og hornmusikk og flaggheising 😀 Flott levert 😀

    15. Å som jeg gledet meg til å komme inn i varmen, for å se på alle de flotte bidragene. Så mange fine bilder og forskjellige måter å vise de forskjellige temaene. 😊 Jeg har jo forsøkt å få med meg alles bidrag når de ble lagt ut, men jeg ser at noen er nye.

      Vet ikke om Lady August sammenligner seg med bilde for at hun er så godt kledt om dagen siden det er så kaldt, eller om det er andre årsaker. Håper på det første, hihi 😉

    16. Gratulerer med flott åpning av Galleri Frodith – igjen. Så koselig å være tilbake her. Mye flott fotokunst, og deilig champis. Det ble nesten litt vel mye bobler så tidlig på formiddagen. Så nå blir vel søndagsturen vår som en fest å regne. 😉

    17. Takk for titten…masse herlige flotte bilder. Utrolig flott…..Ble helt satt ut jeg. For det ble mye champagne også. For det var leeeeeenge å gå rundt og henge med dere alle….og mingle. ………litt brisen jeg nå…….puhhhhh….
      Fantastisk ….tommel opp.

    18. dette tror jeg må være den flottaste utstillingen jeg har sett,du verden så masse vakkert uansett om det er strevsomt eller bare idyll :=) mange flinke kunstnere,ja nå tror jeg du glemte litt deg selv da for du hadde flotte bilder du også hi hi ,takk for en superhyggelig utfordring

    19. For en flott utstilling. Her var det mange fine motiver av både folk, dyr og andre ting og med fine farger. Fantastisk flott. Gratulerer. Ha en fin dag.

    20. Gratulerer med åpning søs! 😀 Herlige bilder! Jeg tror Pittbulljedda har tatt bilde av meg for det ligna jammen mye hahaha herlig. Tusen takk for i går og tusen million for den herlige sangen! Smask på snuta <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg