Gammel-Frodith tåler ikke “trekk”….

*himler med øynene…

Ja…nå er jeg kommet dit altså, sånn aldersmessig, at jeg ikke tåler TREKK… Hrmf…
Før var det bare GAMLE damer som maste om trekk og måtte bytte plass her og der for ikke å få trekk på seg..
Jeg er da vitterlig ikke GAMMEL ennå…er jeg det da?? Hm…

Men tydeligvis nok til at jeg ikke tåler trekk i alle fall. Merethe maste IKKE noe om trekk, og hun er 10 år yngre….så da er det vel alderen da….

 

Jeg har altså vært på Ekeberg-toppen med verdens beste Merethe i dag!! Du husker verdens beste kollega? Nå er hun jo ikke kollegaen min lenger. Ikke vært på to år snart. Men verdens beste Merethe er hun fremdeles. Vi kosa oss veldig!!

 

Etter et par-tre timer i sol og vind var jeg stiv som et pinnedyr. Bra jeg skulle gå 4 km etterpå, fikk myket opp litt 🙂

 

 

Fant noen fine blomster når vi gikk tilbake. Blåveis tror jeg?

 

 

 

 

 

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

#tur #alder

11 kommentarer
    1. Nydelige blåveis og blåveispiken. Trekk er ikke godt og det er mange som ikke tåler for mye av det. Jeg er en frysepinn, så å sitte ute nå er alt for kaldt for denne gamla, men jeg var sånn da jeg var ung også gitt. Klem til deg i våren 🙂

    2. Vårens friske bris kan være litt skummel uansett alder, så tenk. Så flott hær og tur der i sør, takk for titten. 🤗

    3. Haha, ja den trekken er skummel! Sånn blir det bare 😀 For en herlig vårdag dere hadde da. Så veldig koselig ut. Vi koste oss ute med naboene på lørdag, og i går var jeg på rabarbra-slang hos naboen, laget rabarbrakake og gikk opp til min mor med. Dessuten var jeg i hagen og jobbet litt og! Det ligner ikke meg å holde på i hagen, men når været er så deilig er det nesten så jeg får litt “grønne fingre” 🙂 God mandag. klem

    4. trekk er ikke godt ,jeg tok selv på sommerkjole i dag ,men da jeg ikke fikk sitte i solveggen bak leveggen måtte jeg i hus og kle på meg for trekken var litt kjølig på den andre siden av huset og i disse koronatidene bør vi helst ikke bli forkjøla ,men kjekt du fikk en hyggelig og sosial dag i dag da

    5. Har nå hatt ei fin helg, litt jobbing på hytta, litt motorsykkelkjøring når jeg kom hjem igjen. Er klar til ei ny uke på jobb…kanskje, det kjenner jeg best på i morra når klokka ringer.

    6. Så koselig på tur da 🙂 Her var det vindstille i dag.. etter mange dager med sur vind.. Forbinder det å være var for trekk med “gamle”damer ja…hehe.. trodde du var mer den undommelige typen..hehe.. Koselig å finne Blåveis..er favorittblomsten min… Klem <3

    7. Du er sprek som går til Ekeberg! Dit opp er det mye motbakke! I dag har det vært veldig godt og varmt på balkongen, så jeg dristet meg til å sitte i singlet ei lita stund…;)

    8. Hmmm – er nok mange som ikke tåler trekk! Alle aldre – og du er jo ikke gammel, snupp! Blåveis ja – fiiiiine! Skjønner at du har kosa deg masse <3 klem

    9. Jeg tåler ikke trekk heller. Skulle sitte på veranda i dag, men det blåste kaldt vind. Så jeg måtte kapitulere:)
      Gikk en tur på ettermiddagen isteden:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg