Glad ikke JEG er med i “Skal vi danse”!

 

Må si jeg er sjeleglad de ikke fant fram til MEG når det gjaldt deltakelse i “Skal vi danse”. Jeg kunne jo vært i faresonen: blogger, topp-liste-fyll og snabla gode danse-kunnskaper fra FØR… Kremt…Men altså de fant Isabell Raad. 

Og jammen er det bra, for hun gir ikke opp så lett! Selv med nybrukket ribbein på trening i går har hun tenkt å stå løpet ut. DET hadde ikke JEG gjort! Og ikke deltatt i “Svanesjøen” heller, ved Operaen!

 

 

Så alle dere som søker bloggere med danse-fot: Ligg unna meg en stund!

Jeg har mer enn nok med å prøve å kreke meg tilbake til en kontorpult i morgen 😉

 

 

 

#dans #skalvidanse 

 

 

9 kommentarer
    1. Hadde jeg ikke hatt ME, hadde jeg vært en soleklar gjest i det programmet, hihi 😀
      Fantabulastisk Svanesjøbilde av deg!!! 🙂

    2. Hihihi… jeg har noen sesonger på danseskole som ti-åring ++ og så har jeg noen swingkurs og faktisk et linedance-kurs også…. før ungane blei født – m a o over 25 år siden….. såååå, godt jeg ikke er i faresonen som toppblogger, hehe 🙂

    3. Jeg gikk på danseskole i ett år. Alle jentene i klassen på barneskolen gikk på danseskole sammen, men jeg husker ikke noe av det vi lærte.

      Hvorfor ikke “Skal vi danse” for oss amatører? Det hadde vært kjempegøy 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Best å ha klart for seg hva en vil svare når Tv2 ringer, ja! Regner med at jeg også er i faresonen, i og med at bloggen min heter Karidansen!😂

    5. Du hadde nok egnet deg til det, men kanskje ikke akkurat nå. Det å danse med ribbeinsbrudd hørtes ikke greit ut, – rart at hun klarer det, hm. Fortsatt god bedring, og håper du får en grei dag på jobben. 🍀 Godt de tilrettelegger litt, – skulle jo bare mangle også. 😊 Ha en fin søndag!

    6. For å si det sånn, så hadde jeg foretrukket andre fra bloggverden i det og andre programmer. For eksempel deg,altså om formen ellers hadde vært på topp 😀 >Riktig,, riktig god bedring 😀

    7. Hehe… sier det samme, vi kunne jo ha vært i faresonen for å bli oppringt hehe… Men godt de ikke gjorde det 🙂 Heldigvis så er ikke ribbeins brudd verst første dagen, men tror hun kommer til å kjenne det på trening de neste dagene for å si det sånn… Ha en herlig søndag, og ha en fin dag på jobb i morgen.. regner med du er i litt bedre form ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg