Glede seg over og glede seg til

 

 

Det er mye å GLEDE SEG OVER i livet, selv om det tar noen hallingkast innimellom. Du tenker kanskje at livet ikke er en dans på roser? Nei…men må man absolutt danse på roser da? Går bra og ta noen flamencosteg langs en hestehov-kledd grøftekant også. 

Helgen min har vært SKIKKELIG deilig.
Bare sånn helt superdeilig liksom. Full fokus på skravling, avslapping, , turgåing og bare VÆRE. Ingenting er bedre enn det når man gjør det med bestisen. Så mye glede og kos at det kjennes helt ut i hårroten

Og ikke nok med det, men her er det ting å GLEDE SEG TIL også framover. Det er FRYKTELIG hektisk på jobb om dagen, jobber til sent på kveld titt og ofte… Men det er altså mange små koselige ting som skal skje framover også: 

 

  • Trening med Ingrid i løpet av uka
  • Avspasering torsdag og fredag
  • Harry-tur på fredag
  • Frisør og bryn-time på neste lørdag
  • Og snart JULEFERIE!!

 

Har du noe du gleder deg til framover? 🙂

 

 

11 kommentarer
    1. Jeg sier som Lady August – Livet er ikke for amatører… Allikevel om man ikke danser på roser, så tenker jeg nok at livet er ganske greit allikevel 🥰 Jeg har mye å glede meg til de neste 14 dagene, 2 julekonserter, julebord, familiebesøk, lunchdate, musikkbingo og det beste av alt jeg slutter å jobbe 😊 Ønsker deg en fin mandag, klem 🤗

    2. Er både viktig å godt å ha noe å glede seg over og å glede seg til…
      Gleder meg over dager der jeg har tid nok, selv om jeg ikke alltid forstår hva jeg bruker tiden til…:)
      og gleder meg til jeg blir frisk igjen og kan begynne litt hvertfall i jobb gjen…
      God uke til deg!

    3. Det er det som er viktig når hverdagen er hektisk og man ikke har tid til noe.😅
      Å ha noe å glede seg til og se fram til.
      Jeg gleder meg til de 10 neste hektiske dagene er over og det begynner å roe seg litt og jeg får alle mine hjem til jul i det julefeiringen starter.🥰🎄🎅🏻

    4. Å ja – det er masse å glede seg over og masse å glede seg til! Jeg har hatt ei fin helg – med turer i skauen både med ei venninne og aleine! Jeg har også mye på jobben akkurat nå, men gleder meg over koselige kvelder med masse jule-innhold! Og så er det jo snart jul, og kanskje får jeg se lillegutt til uka – blir dessverre ikke så ofte som farmor ønsker! Dette var et koselig innlegg! Klem <3

    5. Herlig å få ladet batteriene på den måten! 🥰 Godt du får tatt litt avspasering og kan glede deg til en kort uke og fine ting å glede deg til! ❤️ Jeg har fått gjort unna litt julebakst, og blir en tur til Gjøvik i løpet av uka. Fra helgen av begynner vi juletresalget, og da blir det travelt, og jeg får trent både armer og bein.😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg