Glede seg over og glede seg til

 

Det er alltid noe å glede seg over og glede seg til..
Selv når snøen laver ned, og legger seg som et teppe over alle de usynlige hestehovene.. Man må lage seg små planer. Små ting som gjør at det ikke spiller særlig rolle om man fremdeles blir våt på beina og spoler rundt på glatta på vei til jobb. Lete litt rundt de velfylte sølepyttene, for å finne godsakene. I dagene og ukene som kommer er det noen småtterier å glede seg over og glede seg til: 

  • At jeg har verdens morsomste jobb
  • Vissheten om at våren ER på vei
  • Møte med Mammaen til Lille Supermann på fredag
  • Frisøren på lørdag
  • Tur med Mammaen til Lille Supermann i påsken
  • Påsken som er rett rundt hjørnet

 

Har du noen ting du ser fram til? Eller noe du gleder deg over  i hverdagen?

 

 

13 kommentarer
    1. Har mye å se frem til:)
      Reisen til Hamar 1 april, reisen til Filippinene 2. mai og bryllup I England den 3. august i år:) Og hverdagen selvfølgelig:)

    2. Åååå det er så herlig å ha noe å glede seg til og glede seg over!
      Våren som siger på og påska…. bobilen som skal frem og båten som skal ut….

    3. godtt å ha noe å glede seg til ,vi skal feire barnebarn som fyller 4 år ,og vi skal til Sandnes og besøke søster min ,5 dager på tur ilag med yngstejenta vår ,gleder meg masse og vi skal ha konfirmasjon på barnebarn nr 2 i mai,så her er det flere ting å glede seg til,ja og jeg skal til frisør på tirsdag i neste uke,det gleder eg meg masse til

    4. Viktig å ha både noe å glede seg over og til, og du er så flink til å være oppmerksom på det! 😀👏 Jeg var hos frisøren idag, men ellers gleder jeg meg til påske og at sola varmer mer og mer. Gleder meg også til at jeg får garn jeg har bestilt, så jeg får strikket det jeg har planer om. Godt at det alltid er noe å glede seg til! 🥰

    5. Deilig å ha noe å glede seg over – og glede seg til! Jeg gleder meg til å ta bobilen og reise vekk i noen av påskedagene…. jeg gleder meg (litt forsiktig) til at jeg kan trille tur med lillegutt – for første gang – han er snart halvannet år…. det blir antagelig ikkeno, men jeg har aldri vært så nær å få lov…! Det er alltid noe å glede seg til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg