Har jeg snublet over en krimsak?

Kan det være sånn…?
At den lille familien jeg så ved nabobordet EGENTLIG ikke er en liten familie….Men er en fremtidig uløst krimsak?

 

 

Kan det være sånn at de 3 tenåringsguttene som satt der så alvorlige, med litt uflidd hår og bedrøvede øyne egentlig var kidnappet?? Den litt for påtatt blide moren, med det påklistrede smilet, så ut til å ha regissert situasjonen ved bordet på et vis. Den litt fraværende faren, som stirret ned i mobilen sin så kanskje “ekte” nok ut…Slik andre fedre ofte ser ut… Men det var trolig et “spill” det også… For ikke å skille seg ut…

 

Men det var noe med de 3 bedrøvede guttene, som ikke hadde fått annet på kafeen enn 2 kopper kaffe. På deling?? DE skilte seg nemlig ut:
INGEN av dem hadde mobil, verken i hånden eller annet sted i nærheten!! Ikke på hele den lille timen de satt der!! Og slik er da veldig uvanlig, om de ikke er med i en sekt…eller muligens kidnappet.. Og siden “mor” og “far” hadde hver sin mobil, og “mor” virket litt i overkant “morete” der hun delte ut medbrakt sjokolade, en bit til hver, med et ganske så kunstig smil,   så heller jeg mot at dette må være Norges-historiens neste uløste kidnappingssak! (Vel liknet de tre guttene ganske mye på den lyshårede damen…, men det var dette med fraværet av mobiler da…)

 

 

 

Kan det være at fantasien min løper litt løpsk når jeg blir sittende sånn på kafe å titte?? 😀
Kan det være at “den gode aleneheten” startet opp en påskekrim?

 

Kan det være…?

 

 

#krim

18 kommentarer

Siste innlegg